خرید عصاره حنا دکتر زرقانی

تیم تحریریهتیم تحریریه
468 بازدید
خرید عصاره حنا دکتر زرقانی

خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
حنا چیه؟
برداشت مردم از واژه حنا کمی متفاوته … اغلب مردم اون رو به عنوان گیاهی میشناسن که برای رنگ مو ازش استفاده میشه این گیاه نام های متفاوتی داره اما نام علمی همه اشون (Lawsonia inermis)  هستش … نام عربی اون الحنا، القطب، ارقانه … درختچه ایه که بومی شمال آفریقا، آسیا و هنده … قسمتی که ازش استفاده میشه برگشه که به صورت پودر عرضه می‌شه … طبیعتش هم سرد و خشکه.

خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
گیاه حنا

ترکیبات و خرید عصاره حنا دکتر زرقانی:

حنا دارای حدود ۷% تانن، گلوکوزاید، ۶% چربی، یک ماده رنگی به نام Lawsone، رزین و اسید هنوتانیک   (Hennotanic acid) هستش.

خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
ترکیبات حنا

۸ خاصیت اعجاب برانگیز حنا برای مو:

علیرغم اینکه حنا بطور عمده به عنوان گیاه رنگ استفاده میشه، خاصیت دارویی هم داره … برگها در طب سنتی هند، بسیاری از کشورهای مسلمان و آفریقای شمالی استفاده می شه … از عصاره یا جوشونده اون برای اسهال، دیابت، آمیب، زخم ها و تب استفاده می شه … بیایین نگاهی عمیق­تر به خواص سلامتی چشمگیر این گیاه زیباساز بندازیم.

برای سلامت موهامون چیکار کنیم؟ بسیاری از ماها برای سلامت پوستمون تلاش میکنیم و فک می کنیم تنها پوسته که باعث زیبایی میشه … ولی همونطور که پوست شاداب باعث زیباییمون میشه، مو زیبا و درخشان هم همونقدر در زیبایی تاثیر داره … یکی از راهها برای درخشش موهاتون استفاده از حناس … حنا به بهبود سلامت مو با فعال کردن کوتیکول مو کمک میکنه  و همچنین از شکستن مو جلوگیری میکنه و موها رو هم درخشان میکنه.

خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
درخشندگی مو و حنا
خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
خرید عصاره حنا برای درخشندگی مو
خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
مشاوره عصاره حنا برای رفع خارش سر

ریزش مو دارین؟ اگه ریزش مو دارین می‌تونین این بار ببینین طب سنتی چی میگه و از ترکیبات شیمیایی فاصله بگیرین تا با استفاده از گیاهان دارویی موهایی بدون ریزش مو و زیبا داشته باشین طب سنتی برای ریزش موتون حنا رو توصیه میکنه … کدوم‌یکی از شما حداقل برای یک‌بار هم که شده توصیه به استفاده از حنا رو از بزرگ‌ترهای فامیلتون نشنیدین؟ یا مادربزرگتون برای موهاش از حنا استفاده نکرده؟ این بار میتونین سراغ رنگ های شیمیایی نرین و به طب سنتی اعتماد کنین و حنا رو استفاده کنین … حنا حتی برای افرادی که از طاسی سر رنج میبرن خوبه چون به بهبود سلامت فولیکول ها کمک می کنه که به مهار ریزش مو کمک می کنه.

خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
جلوگیری از ریزش مو با حنا

چجوری موهامون نرم و درخشنده بشه؟ برای داشتن موی سالم، نرم و ابریشمی باید از اون مراقبت کنین و مواد مغذی مورد نیازش رو به اون برسونین … داشتن موهای نرم و براق به کمی تلاش نیاز داره … بعضی از ماها بعد سن نوجوونی موهامون اون نرمی و درخشندگی رو نداره حتی شاید با رنگ کردن وز و خشک بشه … میتونین با یکسری مواد خیلی ارزون که در خونه پیدا میشه درمانش کنین و هزینه زیادی برا کراتینه کردن و … پرداخت نکنین و نرمی رو به موهاتون برگردونین … حنا یکی از اون مواده که هزینه زیادی نمیخواد … میتونین حنا رو با ترکیبات آبرسانی مثل تخم مرغ ترکیب کنین و موهاتون رو نرم کنین.

خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
نرم کنندگی مو با حنا

راهی طبیعی برای درمان شوره سر: طب جدید میگه راهی قطعی برای درمان شوره سر وجود نداره و با استفاده از داروی خاص برای مدتی شوره سر قطع میشه اما با قطع دارو دوباره برمیگرده اما در طب سنتی همه چی ممکنه غیر ممکن وجود نداره … طب سنتی حنا رو به عنوان یکی از راهها برای مبارزه با شوره سر پیشنهاد میده … حنا به از بین بردن چربی پوست سر از جمله شوره سر کمک میکنه … استفاده از حنا به طور مرتب روی موهاتون نه تنها مشکلات شوره رو درمان میکنه بلکه از بازگشت اونها جلوگیری میکنه.

خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
درمان شوره سر با حنا

درمان خارش سر: خارش سر رو به سادگی میتونین تو خونه درمان کنین!! خارش سر هم باعث رنجیدن هم باعث خجالت کشیدن میشه چون خیلی ها خارش سر و دلیل بر رعایت نکردن بهداشت فردی میدونن … اگه می خواین از شر مشکلات مربوط به پوست کف سر نظیر خارش پوست سر، شوره سر یا خشک بودن پوست سر خلاص شین حتما از حنا استفاده کنین … اگه شما بطور مرتب از حنا استفاده کنین مطمئن باشین که حنا خارش سرتون رو بطور کامل از بین می بره  و اجازه برگشت دوباره اون رو نمی ده …  حنا خاصیت ضد قارچی و ضد میکروبی داره که به خنک کردن و تسکین پوست سر  کمک میکنه و خارش پوست سر رو از بین می بره.

خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
خارش سر و حنا
خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
خرید عصاره حنا برای رفع خارش مو
خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
مشاوره عصاره حنا برای رفع خارش مو

یه رنگ موی خونگی: قدیما مادر بزرگا موهاشون رو با مواد طبیعی رنگ می کردن … دیدین چقدر موهاشون سالم و نرمه بدون هیچ خشکی و وزی … رنگ های طبیعی برخلاف رنگ های شیمیایی که موجب آسیب به مو و ریزشش میشه، برای تقویت مو بسیار مفیده … حنا یه رنگ مو کاملا طبیعیه که سالم و ارزونه و مقرون به صرفه اس دسترسی بهش هم راحته … چی از این بهتر.

خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
رنگ مو طبیعی با حنا

درمان سریع موخوره در منزل: به دنبال درمان خونگی موخوره هستین؟ … موهاتون بلند و خشکه … اما هنوز هم موهاتون رو میتونین نجات بدین … اگه موهاتون خشک، خشن، آسیب دیده و دارای موخوره شدن بهتره که از حنا برای برطرف کردن این مشکلاتتون استفاده کنین … حنا یه درمان عالی برای موهای آسیب دیدس و باعث تقویت و بهبود وضعیت موها میشه .. .حنا باعث تغذیه موها میشه و موخوره کم میشه.

خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
حنا و موخوره
خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
خرید عصاره حنا برای درمان مو خوره
خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
مشاوره عصاره حنا برای درمان مو خوره

ضخیم کردن موی سر با روشی شگفت انگیز: موهای ما بعد دوره طولانی استفاده از انواع و اقسام مواد آرایشی، اتو و سشوار دیگه شادابی و زیبایی روزهای گذشته رو ندارن و با هر بار رنگ کردن نازک‌تر و کم‌پشت‌تر از گذشته می‌شن … این مشکل شایعیه که افراد زیادی این روزها با اون دست و پنجه نرم می‌کنن چه زن چه مرد … با دست روی دست گذاشتن مشکل حل نمیشه … بهترین و موثرترین راه‌ مراقبت از موهای نازک رو بهتون پیشنهاد میدم تا موهاتون مثل روز اول سالم و زیبا بشه … حنا … تاننی که تو حنا وجود داره موها رو ضخیم تر و شاداب تر میکنه.

خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
ضخیم کردن موی سر با حنا

 دیدین چه همه برا مو خاصیت داره از شکنندگی مو گرفته که عذاب آوره تا درخشندگی مو … معطل نکنین و عصاره حنا رو استفاده کنین و خودتون معجزه اش رو ببینین … حنا خواص دیگه ای هم داره که در ادامه براتون میگم.

سایر خواص و خرید عصاره حنا دکتر زرقانی:

تقویت ناخون با یه ترفند خونگی: شما هم جزء اون دسته از افرادی هستین که ناخن های نرم و شکننده دارن و با هر تماس فیزیکی با سطح فورا می شکنه و لب پر میشه و نیاز به تقویت کننده ناخن دارن؟ … میدونین ناخن‌های زیبا، جذابیت‌ رو دوچندان می‌کنه … خیلی ها واقعا دوست دارن ناخن‌های محکم و زیبایی داشته باشن … شکنندگی ناخن دلایل زیادی داره اما دلیل شکنندگی و ضعف ناخن هرچی که باشه، همیشه باعث ناراحتی ‌میشه چون به‌راحتی ترک می‌خوره و شکننده اس …. خوشبختانه میتونین سست و شکننده بودن ناخن‌هاتون رو تو خانه با هزینه کم درمان کنین … خوب پس نگران نباشین و از حنا استفاده کنین تا معجزه اش رو ببینین … عصاره حنا به جلوگیری از ترک خوردگی ناخن ها و کاهش التهاب کمک می کنه.

خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
تقویت ناخن با حنا

راز ضد پیری: همه ما میدونیم که پیری دوره ای از زندگیه که معمولا همه ماها تجربه میکنیم اما چه بهتر که این دوره دیرتر اتفاق بیوفته … همه ما به دنبال یه راه جادویی ایم که این کار رو انجام بده، کرم های گرون قیمت می خریم و به دنبال راهای سخت هستیم … اما با رعایت رژیم غذایی و یه داروی گیاهی میتونیم پیری رو به تعویق بندازیم یکی از این داروهای گیاهی حناس … عصاره حنا خاصیت ضد آنتی اکسیدانی داره که چین و چروک رو کاهش می ده.

خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
خاصیت ضد پیری حنا

روش خونگی پایین آوردن تب تو خونه بدون دارو:  برای همه ما اتفاق افتاده که تب کردیم و تنها چیزی که میخوایم اینه که حالمون هرچی سریعتر خوب بشه … مخصوصا تب اگه بالا باشه که خطرناکه و باید هر چی سریعتر درمان بشه  …  ولی بدونین تب کردن بدترین اتفاق دنیا نیس چون بدنتون با تب کردن داره با عفونت ها مبارزه میکنه ولی هر چی که باشه دوست دارین هرچه سریعتر خوب بشین … خوشبختانه، درمان های خونگی زیادی برای پایین آوردن تب بدون دارو وجود داره که می تونه کمک کننده باشنه … طبق روایات آیورودا، حنا می تونه تب رو کاهش بده … حنا می تونه با تحریک عرق کردن بدن تب رو کاهش بده.

خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
حنا برای تب

برای تسریع بهبود زخم چیکار کنیم؟ زخم ‌ها و خراش‌ های زیادی که اغلب ماها تجربه می کنیم، زخم های رایجی هستن … اغلب زخم ‌های کوچیک بی ‌ضررن و بعد از چند روز خوب می شن، اما بعضی وقتها ممکنه عفونی بشن و خطرناک، پس مراقبت درست از زخم و بهبود اونها مهمه … آیا با درمان زخم به کمک روش های خونگی و طبیعی برای بهبود سریع اونها آشنایی دارین؟ … حنا برای محافظت از پوست در برابر عفونت ها و از بین بردن التهاب بسیار مفیده … همچنین برای سوزش زخمها مفیده، نه تنها به این دلیل که یک لایه محافظ در برابر عوامل بیماری زا ایجاد میکنه، بلکه همچنین به دلیل داشتن توانایی خنک کنندگی طبیعی که داره مانع سوزش ناشی از زخم میشه، این خاصیتش باعث می شه در آفتاب سوختگی ها مثل ژل آلوئه ورا عمل کنه و بسیار مفید باشه.

خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
حنا و بهبود زخم

مسکنی برای سردرد: سر درد دارین؟ … سرد یکی از مشکلاتیه که اکثر مردم از اون شکایت میکنن … برخی سردردهای همیشگی مثل میگرن دارن که وحشتناکه و بعضی ها سردرهای ناگهانی دارن که همیشگی نیس … هر کسی میتونه سردرد داشته باشه تو هر سن  و هر جنسیتی … بیشتر افرادی که دچار “سر درد” می شن برای درمان سریع این مسئله به خوردن انواع مسکن ها روی میارن که عوارض جبران ناپذیری داره … یکی از راههای خونگی بدون هیچ عوارضی برای درمان سردرد حناس … عصاره حنا رو برای تسریع سردردها روی پوست بمالین، اثر ضد التهابیش تنش ناشی از درد رو کاهش میده و باعث گردش خون در مویرگ ها میشه.

خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
حنا و رفع سردرد

رفع التهاب با این ترفند: التهاب در بدن معمولا همراه با ایجاد درد و تورمه و سبب ایجاد مشکلات بسیاری می شه … علاوه بر این که بدنتون ملتهب میشه خیلی از بیمارها با التهاب در ارتباط ان که می تونن بر روی اعضای بدن تاثیر بزارن و مشکلات سلامتی شدیدی ایجاد کنن …  مخصوصا اینکه با افزایش سن، غزروف ها تحلیل میرن درد مفاصل بیشتر می شه که می تونه باعث التهاب وحشتناک در بسیاری از نقاط بدن بشه. چجوری التهاب رو درمان کنین؟ …. استفاده از حنا به صورت موضعی برای دردهای مفاصل و روماتیسمی مفیده.

خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
خواص ضد التهابی حنا

عوارض جانبی و خرید عصاره حنا دکتر زرقانی :

حنا عوارض جانبی نداره … ولی خوراکیش کمی سمیه و نباید تو مصرفش زیاده روی کنین، مصرف ۲ تا ۳ فنجان دم کرده اون در روز کاملا بی خطره … زنان حامله نباید از اون استفاده کنن چون باعث سقط جنین می شه.

خرید عصاره حنا دکتر زرقانی
عوارض جانبی حنا

همونطور که گفتم عصاره حنا برای مو معجزه میکنه … مو خوره رو درمان می کنه، شوره سر رو از بین می بره، از ریزش مو جلوگیری می کنه و … نه تنها برای مو معجزه میکنه بلکه باعث تقویت و بهبود کیفیت ناخن می شه، خاصیت ضد التهابی داره و زخم ها رو بهبود می ده … حنا منبع خاصیته، معطل نکنین و به فروشگاه آشا ارگانیک دات کام مراجعه کنین و به راحتی این محصول رو تهیه کنین تا خودتون معجزه اش رو ببینین … برای اطلاع از نحوه مصرف و یا اگه مشکل دیگه ای داشتین می تونین با فروشگاه آشا ارگانیک در تماس باشین.

نکته مهم:

بیشترین میزان تأثیرگذاری گیاهان دارویی متعلق به عصاره‌های خالص گیاهان دارویی است و بعدازآن می‌توان به مکمل‌هایی نظیر کپسول‌ها اشاره کرد. کمترین میزان اثرگذاری هم متعلق به عرق و چای و دم‌نوش است.
امیدوارم که اطلاعات خوب و مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم با نظر دهی و امتیازدهی مارو از کیفیت مطالب آگاه نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت فروشگاه محصولات ارگانیک آشا مراجعه نمایید و برای کسب اطلاعات در مورد محصولات ارگانیک می‌توانید با شماره  09120038341 مشاور فروشگاه ارگانیک آشا تماس بگیرید یا از طریق تلگرام، اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

فروشگاه محصولات ارگانیگ
فروشگاه محصولات ارگانیگ
محصولات ارگانیک
فروشگاه محصولات ارگانیگ

منابع اطلاعات:
کتاب‌ها و مقالات گیاهان دارویی
فروشگاه محصولات ارگانیک آشا
موسسه کار آفرینی دکتر زرقانی

منابع:

۱- مراقبت از مو با حنا
۲- حقایق و مزایای حنا

خرید عصاره حنا دکتر زرقانی

دسته بندی مجله محصولات
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp