درمان گیاهی کبد چرب در خانه

SeddighiSeddighi
1,040 بازدید
درمان گیاهی کبد چرب در خانه

همراهان همیشگی آشا ارگانیک سلام
امیدواریم که سرحال، شاد و پرانرژی باشید 😉

مرگ خاموش چیست و چه کسانی را تهدید می‌کند؟ بیماری خطرناکی که اخیرا در جامعه شیوع پیدا کرده است. متأسفانه این بیماری ۴۰ درصد ایرانی‌ها را درگیر خود کرده است. کبد چرب… ?

کبد چرب چیست ?❓

تجمع بسیار زیاد چربی در کبد را کبد چرب می‌گویند. در این بیماری کبد ملتهب شده و ممکن است خسارات جبران‌ناپذیری را به شما تحمیل کند، زیرا کبد مرکز خالص‌سازی خون (تصفیه خون) است و می‌تواند سمومی که دستگاه گوارش شما هنگام خوردن غذا جذب می‌کند را دفع کند. در صورتی که کبد دچار اختلال گردد مقدار سم‌های موجود در خون زیاد می شود، این عمل عوارض خطرناک و جبران‌ناپذیری را به همراه دارد.

درمان گیاهی کبد چرب در خانه
کبد چرب و راه درمان

علل ابتلا به کبد چرب ?:

کبد چرب هنگامی ایجاد می‌شود که بدن شما چربی زیادی تولید کند یا چربی را به اندازه کافی متابولیزه نکند. چربی اضافی در سلول‌های کبدی، تجمع یافته و باعث بیماری کبد چرب می‌شود. این تولید و تجمع چربی می‌تواند ناشی از دلایل مختلفی باشد. به‌عنوان مثال، نوشیدن زیاد الکل می‌تواند باعث این بیماری شود. این اولین مرحله از بیماری کبد است. در افرادی که الکل نمی‌نوشند، علل ابتلا به این بیماری ممکن است یک یا چند مورد از موارد زیر باشد:
– چاقی
– قند خون بالا
– مقاومت به انسولین
– وجود مقادیر زیادی چربی به خصوص‌تری گلیسیرید در خون شما

درمان گیاهی کبد چرب در خانه
عوامل ابتلا به کبد چرب چیست؟

علائم کبد چرب ?:

متأسفانه تعداد زیادی از هم‌وطنان عزیز با نادیده گرفتن این بیماری که عوارضی مانند سفت شدن کبد و کار نکردن آن را در پی دارد باعث مبتلا شدن به سرطان کبد شده و آرام‌آرام خودشان را به سمت مرگی خاموش سوق می‌دهند. این بیماری در مراحل اولیه علامتی ندارد و به دلیل عدم بروز علائم و ناآگاهی بیمار، روز به روز پیشرفت کرده و خطرناک‌تر می‌شود. کبد چرب به‌طور کلی علائم مشخصی ندارد ولی با مشاهده علائم زیر باید به پزشک مراجعه شود ?‍⚕️.

درمان گیاهی کبد چرب در خانه
علائم داشتن کبد چرب چیست؟

این علائم شامل:
۱- احساس تورم در ناحیه ی شکمی
۲- گشاد شدن رگ‌ها در ناحیه سطحی بدن
۳- بزرگ شدن پستان‌ها در آقایان
۴- بزرگ شدن طحال
۵- تغییر در رنگ ادرار
همچنین با انجام عمل سونوگرافی مشخص خواهد شد که کبد در چه گریدی از چربی است. البته در نهایت آزمایش‌های بالینی ثابت می‌کنند که شما مبتلا به این بیماری هستید یا خیر.

تشخیص کبد چرب ?:

برای تشخیص کبد چرب، پزشک تاریخچه پزشکی شما را بررسی می‌کند، یک معاینه فیزیکی انجام می‌دهد و یک یا چند آزمایش را از شما می‌گیرد.

درمان گیاهی کبد چرب در خانه
مراحل اولیه تشخیص کبد چرب
درمان گیاهی کبد چرب در خانه
کبد چرب گرید ۱

چگونه کبد چرب خود را درمان کنیم ?❓

افرادی که مبتلا به بیماری کبد چرب هستند ممکن است سوال های زیادی در ذهن خود داشته باشند به عنوان مثال:
برای درمان کبد چرب چه چیزی بخوریم؟
داروی کبد چرب چیست؟
روش های درمان آن چیست؟
درمان خانگی کبد چرب چیست؟ و …
ما به این سوالات پاسخ خواهیم داد ?.

درمان گیاهی کبد چرب در خانه
درمان قطعی کبد چرب

برای درمان کبد چرب روش های مختلفی وجود دارد. برخی از این روش ها در طولانی مدت پاسخ می دهند و منجر به بهبود علائم می گردند مانند کاهش مصرف گوشت و افزایش مصرف سبزیجاتی مثل کلم بروکلی و هویج، کلم، چغندر، پیاز، سیر، چاودار و سبزیجات برگدار که غنی از ویتامین ها و مواد معدنی هستند. همچنین مصرف سبزیجات به پیشگیری از ابتلا به کبد چرب نیز کمک می کند. برای درمان قطعی کبد چرب روش هایی از جمله استفاده از عصاره های گیاهی وجود دارد این عصاره ها به درمان سریع این بیماری کمک می کنند.
گیاهان دارویی فواید بسیاری برای سلامتی دارند و هزاران سال است که برای درمان بیماری‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که توانایی‌های بهبودی و ترمیمی انواع مختلف گیاهان دارویی بسیار چشمگیر و شناخته شده است.

درمان گیاهی کبد چرب در خانه با گیاه کاسنی ?:

کاسنی از قدیمی‌ترین و بهترین گیاهان شناخته شده برای درمان کبد چرب در طب سنتی است. شیره این گیاه حاوی مقادیر مناسبی از ترکیبات ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی است که هر دو می‌توانند در درمان این بیماری مؤثر باشند. ریشه، برگ و دانه کاسنی اثرات محافظتی برای کبد داشته و به‌عنوان یک تمیزکننده کبد محسوب می‌شوند. در گذشته از خود گیاه استفاده می‌کردند اما با گذشت زمان عرقیات وارد بازار شدند. اخیراً با ورود عصاره‌های گیاهان دارویی به بازار و نتایج بی‌نظیر آن‌ها در درمان بیماری‌ها توجه افراد به سمت این عصاره‌ها جلب شده است، به‌طورکلی بیشترین میزان تأثیرگذاری را عصاره‌های خالص گیاهان دارویی به ارمغان آورده‌اند.

درمان گیاهی کبد چرب در خانه
درمان کبد چرب با عصاره کاسنی

درمان گیاهی کبد چرب در خانه با چای سبز ?:

چای سبز باعث کاهش میزان چربی در خون و بدن می‌شود. آنتی‌اکسیدان‌هایی که در چای سبز وجود دارد می‌توانند در درمان سریع کبد چرب مفید باشند. این آنتی‌اکسیدان‌ها با کاهش التهاب کبد، فعالیت آن را تقویت کرده؛ این عمل باعث می شود که کبد زودتر چربی‌ها را تجزیه و دفع کند. عصاره چای سبز علاوه بر تأثیر فراوان، استفاده راحت‌تر و ساده‌تری داشته، همچنین تمامی خواص خود گیاه را دارا است.

درمان گیاهی کبد چرب در خانه
درمان کبد چرب با گیاهان دارویی

درمان گیاهی کبد چرب در خانه با گیاه شاهتره ?:

استفاده از شاه‌تره یکی از روش‌های درمان کبد چرب است زیرا خون را پاک‌سازی می‌کند و مواد زائد خون و بدن (صفرا و یا سودای غیرطبیعی) و موادی که به دلیل حرارت بیش‌ازحد بدن تشکیل می‌شود را دفع می‌کند. فواید شاه‌تره در کاهش اثرات سمی برخی از داروها در کبد نشان داده‌شده است. این گیاه، مُقوّی کبد و طحال و بازکننده گرفتگی‌های این دو عضو است. همان‌طور که در بالا اشاره شد عصاره گیاهان اثرگذاری بیشتری نسبت به عرقیات و دم‌نوش‌ها دارد و می‌تواند در زمان کوتاهی به درمان، کمک کند.عصاره شاهتره می تواند به درمان کبد چرب کمک کند.

درمان گیاهی کبد چرب در خانه
درمان کبد چرب با کاسنی و شاهتره

با مطالعه خواص عصاره های چای سبز، کاسنی و شاهتره شاید از خودتان بپرسید که عصاره چیست؟ و چه فوایدی دارد؟
ما در اینجا به سوال شما پاسخ می دهیم.
عصاره محلولی است که حاوی تمام مواد مفید گیاه ازجمله تانن ها، موسیلاژها، اسانس ها و … است. در واقع عصاره، شیرابه‌ای از یک گیاه است که تمامی ترکیبات گیاه را دربردارد. در بین فرآورده ها و محصولات گیاهی، عصاره بیشترین اثربخشی را دارد. این محصولات هیچ گونه عوارضی نداشته و کاملا از دل طبیعت به خانه های شما راه می یابند.

دوستان خوبم از اینکه تا اینجا همراه ما بودین ازتون ممنونیم ?.
حالا وقت این رسیده که یه راه حل قطعی واسه درمان کبد چرب بهتون بگم.
? پکیج درمان گیاهی کبد چرب ? که از عصاره گیاه چای سبز، کاسنی و شاهتره تشکیل شده بهتون کمک می کنه تا از این بیماری مرموز که شما رو هر لحظه رنج میده خلاص بشین. یه خبر خوب… این عصاره ها هیچ گونه ماده شیمیایی و نگهدارنده ندارن و استفاده مرتب از اونا میتونه بیماری کبد چرب شمارو درمان کنه.

درمان گیاهی کبد چرب در خانه
درمان کبد چرب با گیاهان دارویی

میزان مصرف این پکیج با توجه به گرید بیماری متفاوته، به عنوان مثال برای درمان کبد چرب گرید ۳ و تبدیل اون به گرید ۲ باید ۲ بار از پکیج کبد چرب استفاده بشه. همچنین برای درمان کبد چرب گرید ۲ و تبدیل اون به گرید یک، باید ۲ بار ازین پکیج مصرف بشه. برای درمان کبد چرب گرید یک هم باید مثل گرید ۳ و ۲ ، ازین پکیج استفاده کرد. به طور کلی دوز مصرف برای رسیدن به نتیجه مطلوب و درمان کامل این بیماری، ۶ بار استفاده از این پکیجه. دوستان عزیز توجه داشته باشید همه کسایی که بیماری کبدی دارن می­تونن از این عصاره ها استفاده کنن (به جز افرادی که عمل پیوند کبد انجام دادن).
اینو هم بهتون بگم که این محصولات تمام مجوزهای لازم مثل کدهای ساخت و بهداشت و سیب سلامت رو از سازمان غذا و دارو داره ?.

درمان گیاهی کبد چرب در خانه
مشاوره رایگان محصولات دکتر زرقانی
درمان گیاهی کبد چرب در خانه
مشاوره تلفنی محصولات دکتر زرقانی
درمان گیاهی کبد چرب در خانه
مشاهده پکیج کبد چرب
درمان گیاهی کبد چرب در خانه
محصولات دکتر زرقانی

نکات قابل توجه:

۱- برای درمان این بیماری نباید به یک‌باره رژیم گرفته و ورزش‌های سخت انجام دهید، بخصوص افرادی که تجربه ورزش کردن ندارند. اگر این حالت به وجود بیاید ممکن است افراد نسبت به این بیماری مستعدتر شوند.

۲- قند اضافی مواد غذایی، می‌تواند باعث افزایش قند خون و چربی کبد شود. قندهای اضافه شده معمولاً در آب‌نبات، بستنی و نوشیدنی‌های شیرین مثل نوشابه‌ها، همین‌طور در غذاهای بسته بندی شده و محصولات پخته شده، یافت می‌شود. عدم مصرف این قندها به کاهش چربی کبد کمک می‌کند.

۳- الکل یک عامل خطرناک برای بیماری کبد چرب است، چون بر کبد تأثیر می‌گذارد و باعث بروز بیماری کبد چرب و بیماری‌های دیگر کبدی مانند سیروز می‌شود. بهتر است الکل را در رژیم غذایی کاهش داده یا حذف کنید.

۴- غذای سرخ شده و شور خطر افزایش وزن را زیاد می‌کند. اضافه کردن ادویه‌جات اضافی و گیاهان به وعده غذایی یک‌راه عالی برای ساخت غذاهای معطر بدون نمک است. غذاهای سرخ‌ شده معمولاً می‌توانند به‌جای سرخ شدن، بخارپز شوند.

نکته مهم:

بیشترین میزان تأثیرگذاری گیاهان دارویی متعلق به عصاره‌ گیاهان دارویی است و بعدازآن می‌توان به مکمل‌هایی نظیر کپسول‌ها اشاره کرد. کمترین میزان اثرگذاری هم متعلق به عرق و چای و دم‌نوش است.
امیدوارم که اطلاعات خوب و مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم با نظر دهی و امتیازدهی مارو از کیفیت مطالب آگاه نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت فروشگاه محصولات ارگانیک آشا مراجعه نمایید و برای کسب اطلاعات در مورد محصولات ارگانیک می‌توانید با شماره  09120038341 مشاور فروشگاه ارگانیک آشا تماس بگیرید یا از طریق تلگرام، اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

فروشگاه محصولات ارگانیگ
فروشگاه محصولات ارگانیگ
محصولات ارگانیک
فروشگاه محصولات ارگانیگ

منابع اطلاعات ?:

چیزهایی که باید در رابطه با کبد چرب بدانید.
بیماری کبد چرب
کبد و بیماری کبد چرب

درمان گیاهی کبد چرب در خانه

دسته بندی کبد چرب
اشتراک گذاری

44 پاسخ به “درمان گیاهی کبد چرب در خانه”

    1. درود به شما وقت شما بخیر و شادی
      برای اطلاع از نحوه دقیق مصرف با مشاورین آشا ارگانیک در تماس باشید
      بصورت کلی
      ۱ قاشق غذاخوری عصاره کاتچینز(چای سبز)
      ۱ قاشق غذاخوری عصاره کاسنی
      ۱ قاشق مرباخوری عصاره شاهتره
      هر سه مورد رو توی نصف استکان آب بریزید و ۱۵ دقیقه قبل از غذا میل کنید

    1. درود به شما وقت شما بخیر و شادی
      مراکز استان ها معمولا ۲ روز طول میکشه
      شهرستان ها معمولا ۳ روز طول میکشه

    1. درود به شما وقت شما بخیر و شادی
      برای گرفتن نتیجه شما ۴۰ روز که استفاده کنید نتیجه میگیرید اما طول دوره درمان بستگی به گرید چرب شما داره…

    1. درود به شما وقت شما بخیر
      داخل متن توضیح داده شده…شما میتونید به یه متخصص داخلی برید و ازش بخواید که براتون درخواست چک آپ و سونوگرافی بنویسند

    1. درود به شما وقت شما بخیر و شادی
      حتما حتما در یخچال نگه داری کنید
      این عصاره ها کاملا گیاهی هست و هیچ گونه ماده نگهدارنده شیمیایی نداره.

    1. درود به شما وقت شما بخیر و شادی
      برای گرید ۲ شما باید حداقل سه دوره استفاده کنید
      هر دوره ۴۰ الی ۴۵ روز طول میکشه اگه منظم استفاده کنید.

  1. من خیلی وقته که به این بیماری مبتلا شدم و از داروهای شیمیایی استفاده میکنم ولی دنبال یه درمان بصورت گیاهی هستم کسی هست که واقعا با این پکیج جواب گرفته باشه؟

    1. درود به شما وقت شما بخیر
      بله خداروشکر صد در صد مشتری های ما از خریدشون راضی بودند
      بخاطر اینکه این عصاره ها کاملا گیاهی بوده و هیچ گونه ماد مضر شیمیایی نداره..
      به شما هم پیشنهاد میکنم یک دوره استفاده کنید و نتیجش رو ببینید.

  2. من کبد چرب گرید یک رو داشتم از این محصول استفاده کردمخوب بود و نتیجه گرفتم

    1. درود به شما
      خیلی هم خوب و عالی
      تنتون سالم باشه همیشه
      ممنون میشم مارو به دیگران معرفی کنید

    1. درود به شما
      بله محصولات کاملا گیاهی بوده و تمامی مجوزات برای محصولات گیاهی صادر شده.

    1. درود به شما وقت شما بخیر و شادی
      فروش به صورت آنلاین هست ولی میتونید بزنید پرداخت درب منزل

  3. سلام خسته نباشید. میخواستم بپرسم که تو سایر مراکز استان ها هم دفتر فروش دارین یا خیر؟

    1. درود به شما وقت شما بخیر
      خیر ما نمایندگی مسقیم کارخونه دکتر زرقانی هستیم
      میتونید سفارش بدید درب منزل پرداخت کنید.

  4. همون اوایل که کبد چرب شد باید از این محصول استفاده کنی که تاثیر داشته باشه یا فرق نداره

    1. درود به شما وقت شما بخیر
      نه فرقی نداره ..ولی همون اوایل دو الی سه بسته مصرف کنی کبد پاکسازی میشه…اما زمانی که گرید کبد به ۲ یا ۳ رسید باید حداقل ۶ الی ۷ دوره استفاده کنید.

    1. درود به شما وقت شما بخیر
      اگر بصورت آنلاین پرداخت کنید هزینه ارسال ۱۱ تومن هست
      اگر بخواین درب منزل پرداخت کنید هزینه محصول رو هزینه ارسال با تیپاکس بالای ۱۷ تومن هست
      انتخاب با خود شماست جناب

    1. درود به شما وقت شما بخیر
      شما اول باید برید آزمایش سونوگرافی و میزان دقیق گرید رو مشخص کنید.
      بعدش عکس رو برای بفرستید تا دوره درمان رو شروع کنیم
      شما نهایتا ۶ الی ۷ دوره استفاده کنید گرید شما به یک یا نیم واحد خواهد رسید.

  5. پکیج تون کاسنی و شاهتره و چای سبز داره میخواستم ببینم چای سبز که باعث کاهش فشار خون میشه برا اونایی که فشار خونشون پایینه بد نیس؟

    1. درود به شما وقت شما بخیر…
      اگر کسی دارای فشار خون پایین هست بهتره است بلافاصله بعد از وعده های غذایی میل بکنه

    1. درود به شما وقت شما بخیر
      برای نتیجه گیری بهتر و خوب شما اگه بصورت منظم روزی دوبار استفاده کنید خوبه
      اما اگر هرسه وعده ی غذایی شما سنگین هست سه وعده استفاده کنید

    1. درود به شما
      از کجا شنیدید که درمان نداره
      پس اونایی که این عصاره هارو استفاده کردن و گرید ۳ چربی کبد تبدیل به ۱ یا نیم شده چطور اتفاق افتاده ؟؟
      خیالتون راحت میتونید استفاده کنید و نتیجه دلخواه رو کسب کنید
      لازمه بگم برای کاهش ۱ واحد گرید کبد چرب باید حداقل دو دوره استفاده کنید.

  6. سلام برای اینکه کبد چربم با این عصاره ها درمان بشه باید کنارش دارو هم استفاده کنم و رژیم هم بگیرم؟ یا فقط عصاره کافیه

    1. درود به شما
      اصلاح تغذیه از هم مهمتره
      نه رژیم درسته نه نخوردن
      عصاره هم استفاده کنید و خیلی سریع چربی کبد رو به پایین ترین حد خودش برسونید.

    1. درود به شما وقت شما بخیر و شادی
      شما کافیه یک دوره ازین عصاره ها استفاده کنی
      نهایتا دو دوره استفاده کنی دوره درمان شما کامل میشه

  7. سلام من سنگ صفرا داشتم رفتم سنگ صفراعمل کنم گفتن مشکل کبد داری بعدازسه ماه که بیمارستان بستری بودم دکتر گوارش میگه سیروز کبدی داری الان باید چیکارکنم که درمان شم ایا درمانی وجود داره واقعا؟ خواهش میکنم راهنمایم کنید چون گفتن برو تولیست پیوند کبد ممنون میشم راهنمایم کنید

    1. درود به شما
      والا شما باید زودترازین ها بفکر میفتادین اما الانم میتونید شروع کنید اما کار یکم سخته..
      اگه الان شروع کنید شاید بتونید توی ۳ الی ۴ ماه کبد رو ازین حالت خارج کنید و بعد ازین که خارج شد تا ۶ ماه بعد باید استفاده کنید که به حالت عادی برگرده..ضمنا باید بگم که کلا باید رعایت کنید رژیم غذاییتون رو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp