رویش مجدد مو با گیاهان دارویی

SeddighiSeddighi
710 بازدید

همراهان همیشگی آشا ارگانیک سلام
امیدوارم که حالتان خوب و لبخندتان همیشگی باشد.

آیا وقتی در آینه نگاه می‌کنید همیشه حسرت زمانی را می‌خورید که موهایتان پرپشت بوده و نریخته بودند؟
آیا از درمان ها ناامید و از خوردن انواع و اقسام قرص های شیمیایی خسته شده اید؟
بهتر است این را بدانید که افسوس خوردن هیچ سودی نخواهد داشت. برای رشد مجدد موهای ریخته‌تان بهتر است که خود دست به کار شوید. امروز می‌خواهیم روش‌هایی را که می‌توانید در منزل به تولد دوباره موهایتان کمک کنید را با شما در میان بگذاریم ?. این روش‌ها کاملاً علمی و معتبر بوده و توسط یک تیم تحقیقاتی و دانش‌بنیان در اختیار شما قرار می‌گیرد. امیدوارم از همراهی ما لذت ببرید.

بسیاری از افراد به دنبال روشی برای تقویت موی خود می‌باشند اما دانستن این نکته حائز اهمیت است که برای تقویت و رشد مجدد مو در ابتدا باید از ریزش مو جلوگیری کنیم…

ریزش مو چیست?❓

هر کسی می‌تواند ریزش مو را تجربه کند اما ریزش مو در مردان شایع‌تر است. ریزش بیش‌ازحد مو را طاسی می‌گویند. شایع‌ترین علت طاسی افزایش سن و ریزش مو به‌صورت ارثی است. اما بسته به علت ایجاد آن، این عارضه ممکن است به طرق مختلف ظاهر شود. به‌طور مثال به‌صورت تدریجی بالای کف سر، به‌صورت سکه‌ای و یا به‌طور ناگهانی در تمام نقاط سر ظاهر شود. همچنین برخی از انواع ریزش مو موقتی بوده و برخی دیگر دائمی است.

رویش مجدد مو با گیاهان دارویی
رویش مجدد مو در طب اسلامی

علل ریزش مو چیست?❓

ریزش مو به‌طور معمولی تا ۱۰۰ عدد در روز طبیعی بوده و نگران کننده نیست زیرا موهای جدید در حال رشد می‌باشند. زمانی باید نگران ریزش موی سر خود باشید که چرخه رشد مو مختل شود یا هنگامی‌که فولیکول مو از بین برود.
علل ریزش مو شامل:

رویش مجدد مو با گیاهان دارویی
ریزش مو چیست؟

روش‌های طبیعی رویش مجدد مو:

برای من سؤالاتی در این رابطه پیش آمده است که در میان گذاشتن این سؤالات با شما و همچنین پاسخ به آن‌ها را وظیفه خود می‌دانم… سؤالاتی از قبیل:
– برای رویش مجدد مو چه کارهایی را باید انجام دهیم؟
– چه راه‌هایی برای رویش مجدد موی سر وجود دارد؟
– آیا امکان رویش مجدد موهای ریخته وجود دارد؟
– آیا استفاده از گیاهان دارویی برای رویش مجدد مو مفید است؟

رویش مجدد مو با گیاهان دارویی
رویش مجدد موهای ریخته شده در زنان

برای پاسخ به این سؤالات باید گفت استفاده از روش‌های طبیعی و گیاهی بهترین گزینه برای درمان رویش مجدد مو و بازگشت مو به حالت اولیه خود است. از دیرباز استفاده از گیاهان دارویی برای درمان بسیاری از عارضه‌ها و امراض مرسوم بوده و با دانستن این نکته که استفاده از آن‌ها عوارضی ندارد مصرف این قبیل گیاهان در جوامع مختلف بسیار مرسوم گردید. استفاده از گیاهان دارویی به‌جای داروهای شیمیایی این مزیت را دارد که این گیاهان کاملاً از دل طبیعت استخراج شده و هیچ‌گونه افزودنی و مواد نگهدارنده شیمیایی در آن‌ها بکار نرفته است. استفاده از محصولاتی مانند روغن اسطوخودوس و رزماری، روغن نارگیل و آلوئه ورا موجب می‌گردد تا موهایی پرپشت و زیبا همانند گذشته داشته باشید.

رویش باورنکردنی موی سر با گیاه رزماری ☺️:

رزماری حاوی ماده ضدالتهابی به نام کارنوول است. این ماده بسیار قدرتمند بوده و می‌تواند به تعادل هورمون‌ها کمک کند. همچنین موجب تقویت و رشد فولیکول‌ها شده و می‌تواند از این طریق احتمال ریزش مو را کاهش دهد و باعث رویش مجدد مو شود.

رویش مجدد مو با گیاهان دارویی
برای رویش مجدد موی چی خویه؟

رزماری اغلب به‌صورت روغن یا با ترکیب با روغن زیتون استفاده می‌شود. این گیاه موجب بهبود گردش خون در سر شده و به رشد مو کمک می کند. روغن رزماری سفید شدن زودرس مو را متوقف می‌کند. همچنین یک مرطوب‌ کننده فوق‌العاده بوده و می‌تواند در درمان خشکی و پوسته‌پوسته شدن سر کمک کند.

رشد مجدد موهای شما با گیاه اسطوخودوس ?:

این گیاه محبوب دارای خاصیت ضد باکتریایی است، بنابراین پوست سر را از رشد هرگونه باکتری حفظ می‌کند. اگر بر روی پوست سر شما انگل، قارچ وسایر موارد ازین قبیل وجود داشته باشد، استفاده از روغن اسطوخودوس رشد آن‌ها را متوقف می‌کند. این گیاه معمولاً به‌صورت روغنی در دسترس بوده و استفاده موضعی دارد، اما می‌تواند به‌صورت چای نیز مصرف شود. علاوه بر این، بسیاری از برندهای مراقبت از مو اسطوخودوس را در ترکیبات محصولات خود بکار می‌برند. مرکز پزشکی دانشگاه مریلند، در یک مطالعه روی ۸۶ نفر از مبتلایان به آلوپسی (یک بیماری خود ایمنی است که باعث ریزش مو می‌شود)، کسانی که پوست سرشان را با اسطوخودوس و سایر روغن‌های ضروری، روزانه و به مدت ۷ ماه ماساژ دادند رشد مجدد مو بیشتر از افرادی بود که از این روغن استفاده نکردند.

رویش مجدد مو با گیاهان دارویی
درمان ریزش موی سر

معجزه نارگیل برای رویش مجدد مو ?:

نارگیل دارای مقادیر زیادی چربی‌های اشباع است که کاملاً بی‌ضرر بوده و در بدن تبدیل به کتون می‌شود و می‌تواند بر روی اختلالات مغزی مانند صرع و آلزایمر اثرات درمانی داشته باشد. نارگیل دارای اسیدهای چرب، اسید لوریک و کاپریک است که با خاصیت ضد میکروبی و ضد قارچ خود باعث رشد مجدد مو می‌شود. نارگیل به‌صورت روغن نارگیل هم وجود دارد که دسترسی و استفاده از آن آسان‌تر است، همچنین همان خاصیت‌هایی را که در نارگیل وجود دارد در روغن آن نیز است.

رویش مجدد مو با گیاهان دارویی
ریزش مو چیست

گیاه آلوئه ورا و تجربه لذت بخش رویش مجدد مو ?:

آلوئه ورا یک گیاه دارویی محبوب است که استفاده از آن قدمتی هزار ساله دارد. خواص بی‌نظیر این گیاه برای پوست بر همه آشکار است. آلوئه ورا خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضد باکتریایی و پلی فنلی دارد. پلی فنل با چندین ترکیب دیگر می‌تواند به جلوگیری از رشد برخی باکتری‌ها که باعث عفونت می‌شوند کمک کند. این ژل می‌تواند تعادل pH پوست سر را تنظیم و به ترغیب رشد مو کمک می‌کند.

رویش مجدد مو با گیاهان دارویی

همچنین استفاده از آلوئه ورا یک راه عالی برای مرطوب کردن پوست سر است زیرا بسیار آب‌رسان است. می‌توانید برای دریافت بهترین نتیجه این ژل را مستقیماً روی پوست سر خود بمالید و ماساژ دهید و سپس موی خود را شست‌وشو دهید. علاوه بر همه این‌ها عصاره آلوئه ورا به دلیل داشتن اسیدهای چرب، ویتامین‌ها، اسیدهای آمینه ضروری و مواد معدنی مانند روی و مس به تقویت و رشد مو کمک می‌کند.

با مطالعه خواص عصاره های رزماری، اسطوخودوس، نارگیل و آلوئه ورا شاید از خودتان بپرسید که عصاره چیست؟ و چه فوایدی دارد؟
ما در اینجا به سوال شما پاسخ می دهیم.
عصاره محلولی است که حاوی تمام مواد مفید گیاه ازجمله تانن ها، موسیلاژها، اسانس ها و … است. در واقع عصاره، شیرابه‌ای از یک گیاه است که تمامی ترکیبات گیاه را دربردارد. در بین فرآورده ها و محصولات گیاهی، عصاره بیشترین اثربخشی را دارد. این محصولات هیچ گونه عوارضی نداشته و کاملا از دل طبیعت به خانه های شما راه می یابند.

دوستان خوبم از اینکه تا اینجا همراه ما بودین ازتون ممنونیم ?.
حالا وقت این رسیده که یه راه حل قطعی واسه رویش مجدد موهاتون بهتون بگم.
? پکیج رویش مجدد مو با عصاره های گیاهی? که از عصاره گیاه رزماری، اسطوخودوس، نارگیل و آلوئه ورا تشکیل شده و بهتون کمک می کنه تا حس خوبی از رویش مجدد موهاتون بهتون دست بده. این پکیج پیاز مو رو تقویت می کنه و برطرف‌ کننده ریزش موهاتونه و همه عواملی که باعث زیبایی مو میشه رو یک جا در خودش داره، این گیاهان لبخندی از سلامتی و زیبایی رو براتون به ارمغان میارن ?. یه خبر خوب… این عصاره ها هیچ گونه ماده شیمیایی و نگهدارنده ندارن و استفاده مرتب از اونا میتونه راه موثری باشه برای رشد مجدد موهاتون?.

رویش مجدد مو با گیاهان دارویی
رویش مجدد مو با گیاهان دارویی

داخل این بسته یه بروشور آموزشی هست که قبل از شروع مصرف توصیه میشه اونو با دقت بخونید اینطوری همون نتیجه دلخواهتونو بدست میارید. اینو هم بهتون بگم که این محصولات تمام مجوزهای لازم مثل کدهای ساخت و بهداشت و سیب سلامت رو از سازمان غذا و دارو داره ?.

رویش مجدد مو با گیاهان دارویی
مشاوره رایگان محصولات دکتر زرقانی
رویش مجدد مو با گیاهان دارویی
مشاوره تلفنی محصولات دکتر زرقانی
رویش مجدد مو با گیاهان دارویی
پکیج تقویت مو دکتر زرقانی
رویش مجدد مو با گیاهان دارویی
محصولات دکتر زرقانی

نکته مهم:

بیشترین میزان تأثیرگذاری گیاهان دارویی متعلق به عصاره‌های خالص گیاهان دارویی است و بعدازآن می‌توان به مکمل‌هایی نظیر کپسول‌ها اشاره کرد. کمترین میزان اثرگذاری هم متعلق به عرق و چای و دم‌نوش است.
امیدوارم که اطلاعات خوب و مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم با نظر دهی و امتیازدهی مارو از کیفیت مطالب آگاه نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت فروشگاه محصولات ارگانیک آشا مراجعه نمایید و برای کسب اطلاعات در مورد محصولات ارگانیک می‌توانید با شماره  09120038341 مشاور فروشگاه ارگانیک آشا تماس بگیرید یا از طریق تلگرام، اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

فروشگاه محصولات ارگانیگ
فروشگاه محصولات ارگانیگ
محصولات ارگانیک
فروشگاه محصولات ارگانیگ

منابع ?:

– خواص آلوئه ورا چیست؟
– ۳۰ خاصیت نارگیل برای پوست و مو و سلامتی
– آیا رزماری را برای رویش مجدد مو استفاده کنیم؟
– ریزش مو
– ۲۱ علت ریزش مو

دسته بندی رویش مجدد مو
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

21 پاسخ به “رویش مجدد مو با گیاهان دارویی”

  1. سلام خسته نباشید. من دیروز سفارش دادم این پکیجو میخواستم ببینم چقدر طول میکشه به دستم برسه؟

    1. درود به شما
      نمیشه با قاطعیت نظر داد چون باید روش تحقیق بشه
      ولی شما اگه مایل هستین میتونید استفاده کنید و اگر نتیجه خوبی گرفتین مثل بقیه دوستان به ما گزارش بدین

  2. با سلام روی پوست سرم جوش درمیاره و باعث کم پشت شدن موهام شده و یه تیکه کوچک از آن کامل ریخته آیا موهام دوباره پرپشت میشه و اون قسمت برمیگرده؟

    1. درود به شما
      به احتمال خیلی زیاد میزان چربی خون شما بالاست و اجازه نمیده مواد مغذی به پیاز مو برسه و چون پوست سر نازک هست مواد سمی از پوست سر و صورت به بیرون میزنه
      اول از همه مصرف چربی رو به صفر برسونید چون سلامتی شما در خطره…دوم اینکه میتونید برای بهبود و رویش مجدد ازین عصاره ها استفاده کنید

  3. سلام وقت بخیر. چقدر طول می کشه تا این عصاره ها تاثیر مثبت خودشونو بذارن؟

    1. درود به شما وقت شما بخیر
      بعد ازینکه بطور کامل عصاره هارو استفاده کردید و به نتیجه دلخواهتون رسیدید میتونید هرچند یک بار ازین عصاره ها استفاده کنید و از موهاتون مراقبت کنید. همونجور که پوست نیاز به مراقبت داره مو ها نیز نیاز به مراقبت دارند.

    1. درود به شما
      این عصاره ها تمام مواد مغذی مورد نیاز پوست رو دارا هست
      اگر منظم استفاده کنید به نتیجه دلخواهتون میرسید مطمئنا ..اما یکم زمان بر هست چون از ریشه درمان میکنه.

  4. بعد از استفاده از این عصاره ها ایا باید سر را ماساژ دهیم؟ ممنون میشوم پاسخ دهید

    1. درود به شما
      شما فقط کافیه زمانی که ازین عصاره ها استفاده میکنید اون هارو روی پوست سر بریزید و با نوک انگشتان بصورت ضربه ای چنتا ضربه نرم وارد کنید به سرتون جریان خون بیشتر بشه و تحریک بشه

  5. ریزش موی سر من به دلیل اختلالات هورمونیه. آیا این پکیج شما باعث تقویت موی سر من میشه؟

    1. درود به شما وقت شما بخیر و شادی..
      این عصاره مواد مغذی مورد نیاز موی سر رو داراست. حالا اینکه موی سر شما به دلایل هورمونی مواد مغذی بهشون نمیرسه میشه گفت این عصاره ها بهترین گزینه هست. کافیه برای یک بار هم که شده ازین عصاره ها استفاده کنید تا معجزه طبیعت رو ببینید.

    2. درود به شما
      اختلالات هورمونی باعث میشه که مواد مغذی کافی به پوست سر نرسه. این عصاره ها حاوی این مواد مغذی هستند و با مصرف این عصاره مواد مغذی مورد نیاز موی سر شما برطرف میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp