محصولات دکتر زرقانی

aminzarghaniaminzarghani
1,380 بازدید
محصولات دکتر زرقانی

محصولات دکتر زرقانی
شرکت دکتر زرقانی بیش از ۱۵سال تجربه در زمینه کاشت، داشت، برداشت و فرآوری گیاهان دارویی و محصولات ارگانیک فعالیت دارد. در سال ۱۳۹۰ فرآوری گیاهان دارویی ارگانیک با روش های نوین را شروع کرده و از ابتدای سال ۱۳۹۴ با ‏امکانات و تجهیزات کامل، وارد بازار تولید، عرضه و پخش عصاره های گیاهان دارویی شده و از نیروهای متخصص در زمینه تولید عصاره و اسانس استفاده کرده است. ‏
از کارهای خاص این شرکت تولید بیش از ۱۳۶ نوع عصاره گیاهی به صورت
۱- عصاره های خوراکی
۲- عصاره های موضعی
۳- عصاره های روغنی
بوده و با بالاترین کیفیت و بریکس ممکن وارد بازار کرده است.

۱- عصاره های خوراکی دکتر زرقانی

درصورتی‌که عصاره گیری با اتانول یا متانول انجام شود با توجه به پلاریته ­های آن‌ها حاوی کلیه ­ی مواد موجود در گیاه بوده و به عصاره به‌دست‌آمده عصاره تام می گویند. درصورتی‌که عصاره با آب یا اتانول استخراج شود می شود آن را به صورت خوراکی یا در داروهای خوراکی مصرف نمود.

محصولات دکتر زرقانی
عصاره های خوراکی تام و اصل دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی

۱ -۱ عصاره بوقناق دکتر زرقانی

افزایش انسولین و فعال کردن لوزالمعده و کاهش قند خون در درمان دیابت مهم ترین عامل است. با توجه به تحقیقات و آزمایش هایی مشخص شد که بیشترین اثر درمانی این گیاه در عصاره بوقناق متمرکز است. در پژوهش های صورت گرفته زیر نظر مجموعه دکتر زرقانی مشخص شده است که برخلاف روش های درمانی با داروهای شیمیایی که تنها باعث کاهش قند خون و کنترل آن می شود. عصاره بوقناق دکتر زرقانی باعث فعال سازی پانکراس (لوزالمعده) شده و موجب ترشح انسولین می شود.

محصولات دکتر زرقانی
درمان گیاهی دیابت با عصاره بوقناق دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید محصولات دکتر زرقانی

۲-۱ عصاره شیرین بیان دکتر زرقانی

شیرین بیان، یک گیاه  محبوب است که بومی منطقه مدیترانه و آسیا است. مردم صدها سال از شیرین بیان در داروهای سنتی استفاده کرده اند. مصرف عصاره شیرین بیان ، باعث درمان و جلوگیری از زخم معده شده و به طور شگفت انگیزی زخم معده را درمان می کند. اخیرا محقیق کشف کرده اند که عصاره شیرین بیان درمان کننده سرطان معده نیز هست.

محصولات دکتر زرقانی
درمان زخم معده با عصاره شیرین بیان دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید محصولات دکتر زرقانی

۳-۱ عصاره چای سبز دکتر زرقانی

چای سبز از سالم‌ترین نوشیدنی‌ها در این سیاره است. چای سبز سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مغذی است که اثرات مفید زیادی بر بدن دارند ازجمله بهبود عملکرد مغز، کاهش چربی خون و کاهش چربی کبد، کاهش خطر ابتلا به سرطان و بسیاری از مزایای قابل‌ توجه دیگر است. عصاره چای سبز دکتر زرقانی عصاره تام است که شامل تمام ترکیبات موجود در چای سبز است. کافی است یه بار امتحان کنید و خواص بی نظیر این محصول رو حس کنید.

محصولات دکتر زرقانی
کاهش چربی خون با عصاره چای سبز دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید محصولات دکتر زرقانی

۴-۱ عصاره نعناع فلفلی دکتر زرقانی

نعناع فلفلی در مناطق معتدل و آفتاب گیر به خوبی رشد می کند. از قدیم الایام به عنوان یک گیاه معطرو اشتها آور برای ناراحتی های دستگاه گوارش به کار می رفته است. عصاره نعناع ضد نفخ همچنین ضد تشنج و ضد سرفه است. آرزوی قلبی مدیران شرکت دکتر زرقانی کاهش صادرات گیاهان دارویی به شکل فله ای و خام و تولید فرآورده های گیاهی (عصاره گیاهان دارویی) با استانداردهای بین المللی برای جلوگیری از واردات فرآورده ‏های گیاهی با هزینه های بالا است.

محصولات دکتر زرقانی
درمان نفخ معده با عصاره نعناع فلفلی دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره نعناع فلفلی دکتر زرقانی

۵-۱ عصاره اسطوخودوس دکتر زرقانی

اسطوخودوس یک گیاه گلدار از خانواده نعناع است که به خاطر عطر خوشبو و معطر گل آن به آسانی قابل شناسایی است. این گیاه بومی جنوب اروپا، شمال و شرق آفریقا، جنوب غربی آسیا و جنوب شرقی هند است. 
در عصر قرون وسطایی، پزشکان از اسطوخودوس برای درمان صرع و حملات میگرنی استفاده می کردند.  عصاره اسطوخودوس یک مسکن قوی برای سردرد و آرام بخش است.

محصولات دکتر زرقانی
درمان سردرد با عصاره اسطوخودوس دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره اسطوخودوس دکتر زرقانی

۶-۱ عصاره بابونه دکتر زرقانی

بابونه از زمان رومی‌ها به علت خواص دارویی مورد توجه بوده است. گیاهی است خودرو ولی به علت استفاده زیاد از آن در جهان، در سطوح وسیع در بیشتر نقاط اروپا، آمریکای شمالی و استرالیا کشت می‌شود. عصاره خوراکی بابونه به شکل عصاره آبی اغلب به عنوان یک آرام بخش برای آرامش اعصاب و کاهش اضطراب، برای درمان هیستری ، کابوس ، بی خوابی و سایر مشکلات خواب استفاده می شود.

محصولات دکتر زرقانی
تقویت اعصاب با عصاره بابونه دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره بابونه دکتر زرقانی

۷-۱ عصاره آویشن دکتر زرقانی

آویشن گیاهی علفی و درختچه ای است که به دو شکل کوهی و شیرزای می باشد که فرم شیرزای آن بومی ایران است. محلل استقرار آویشن در آمریکای شمالی می باشد. قسمت مورد استفاده سرشاخه های گلدار آن است. مهم ترین خاصیت عصاره خوراکی آویشن، خاصیت ضد سرفه و خلط آور آن است. عصاره آویشن دکتر زرقانی یک ضد عفونی کننده عالی برای بدن شما است. با استفاده مدام از این عصاره بدن شما همیشه عاری از هرگونه میکروب خواهد بود. از طرفی درمانی عالی برای سرماخوردگی و سرفه است.

محصولات دکتر زرقانی
درمان سرفه با عصاره دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره آویشن دکتر زرقانی

۸-۱ عصاره جینسنگ دکتر زرقانی

جینسنگ معروف به عجایب دنیا Wonder of the World و ریشه آدم Man root نیز می باشد. قسمت مورد استفاده این گیاه ریشه آن می باشد که به صورت آدم است و باید بیشتر از ۶ سال عمر داشته باشد تا خواص آن ظاهر شود. جینسنگ به رنگ زرد متمایل به قرمز قهوه ای است، طعم آن شیرین و کمی تلخ و سخت و شکننده می باشد. عصاره جینسنگ موجب تقویت حافظه و تمرکز و تقویت قوای جسمی و جنسی می شود. با مصرف این عصاره خون کافی و مغذی به تمام قسمت های بدن ارسال میشود و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن میشود.

محصولات دکتر زرقانی
تقویت قوای جنسی و جسمی با عصاره جینسنگ
محصولات دکتر زرقانی
تقویت اعصاب با عصاره جینسنگ

۹-۱ عصاره شاهتره دکتر زرقانی

شاهتره به بقله الملک یا سلطان سبزی‌ها معروف است. گونه ی (Officinalis) این گیاه در ایران رویش ندارد و آنچه به نام شاتره در بازار ایران وجود دارد، مربوط به دو گونه Fumaria villantii و Parvifelora fumaria است. قسمت مورد استفاده این گیاه برگ، گل و شاخه آن است. مهم ترین خاصیت یا استفاده عصاره شاهتره، دفع سموم و پاکسازی کبد است. از خواص دیگر شاهتره می توان به کاهش دهنده تبش قلب و درمان اگزما و پسوریازیس اشاره کرد.

محصولات دکتر زرقانی
پاکسازی کبد با عصاره شاهتره دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره شاهتره دکتر زرقانی

۱۰-۱ عصاره زیره دکتر زرقانی

 زیره سبز یک گیاه گلدار از خانواده چتریان و گیاه بومی شرق مدیترانه تا هند است. از دانه های آن در غذاهای بسیاری استفاده می کنند. زیره عضوی از خانواده جعفری است. این گیاه بومی مصر بوده اما در نقاط مختلف ایران یافت می‌شود. از عصاره زیره برای رفع سوء هاضمه استفاده می کنند. همچنین دارای خاصیت استروژنی، شیر افزا و تقویت کننده ی قوای جنسی است. از طرفی برای کسانی که قصد کاهش وزن را دارند بسیار مفید است.

محصولات دکتر زرقانی
رفع سوء هاضمه با عصاره زیره دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خذید عصاره زیره دکتر زرقانی

۱۱-۱ عصاره رازیانه دکتر زرقانی

 رازیانه گیاه مدیترانه ای است که اکنون در سراسر جهان محبوب واقع شده است. این گیاه تقریبا در هر نقطه ای رشد می کند. پزشکان و طبیب های عصر باستان از رازیانه در درمان های طبیعی زیادی استفاده می کردند و امروزه نیز، از عصاره و اسانس این گیاه در بخش درمان استفاده می شود.  مصرف عصاره رازیانه باعث افزایش شیر مادران می شود. همچنین تنظیم کننده هورمون های زنانه، کاهش دهنده فشار خون و رقیق کننده خون است. عصاره رازیانه کاهش دهنده دردهای قاعدگی بوده و پریودی ها را منظم میکند. محصولات دکتر زرقانی

محصولات دکتر زرقانی
افزایش شیر مادران با عصاره رازیانه دکتر زرقانی
خرید محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره رازیانه دکتر زرقانی

۱۲-۱ عصاره گزنه دکتر زرقانی

شهرت گزنه به دلیل خواص سوزش‌آور آن است. در طب سنتی از گزنه به‌عنوان ضد اسپاسم، خلط‌ آور، مدر و برای درمان آسم استفاده می‌شده است. گزنه در بیشتر نقاط جهان به‌عنوان علف هرز در مزارع می‌روید. 
فراورده‌های دارویی گزنه از برداشت گیاهان خودرو، در نواحی مرکزی و شرقی اروپا به دست می‌آیند. مصرف عصاره گزنه باعث بهبود سنگ کلیه و حتی در مواردی باعث دفع سنگ کلیه نیز میشود. عصاره گزنه به دلیل دارا بودن مواد مغذی زیاد برای کم خونی نیز بسیار مفید است. عصاره گزنه برای کنترل بیماری دیابت نیز بسیار خوب است.

محصولات دکتر زرقانی
درمان گیاهی سنگ کلیه با عصاره گزنه
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره گزنه دکتر زرقانی

۱۳-۱ عصاره کاسنی دکتر زرقانی

گیاه کاسنی (Chicory) با نام علمی Cichorium intybus L از خانواده گل مینا (Compositae) می‌باشد. کاسنی زرد که به گل قاصدک شهرت دارد، در طب قدیمی ایران به نام ترخشقون نام برده‌اند، در بیشتر نواحی ایران پراکندگی دارد.  مصرف عصاره کاسنی برای درمان کبد چرب و نارسائی های کبد مناسب عالی بوده و بطور چشمگیری گرید کبد چرب را کاهش میدهد. کافی است به مدت ۳ ماه مداوم ازین عصاره استفاده شود. از عصاره کاسنی میتوان به عنوان یک دم نوش به جای چای استفاده کرد.

محصولات دکتر زرقانی
درمان کبد با عصاره کاسنی دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره کاسنی دکتر زرقانی

۱۴-۱ عصاره چای ترش دکتر زرقانی

چای ترش بومی مناطقی در شمال آفریقا و جنوب شرقی آسیا است، اما در حال حاضر در بسیاری از مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری دنیا کشت شده و رشد می کند. عصاره چای ترش (هایپوریکز) دکتر زرقانی ، از قست قرمز رنگ گیاه خشک شده چای ترش تهیه می شود. گل های این گیاه به رنگ قرمز مایل به سرخ است. طعم عصاره آن شیرین و ترش مزه مانند قره قروط است. از لحاظ تاریخی، چای ترش در کشورهای آفریقایی برای کاهش دمای بدن، درمان بیماری های قلبی و گلودرد استفاده می شود. در ایران، از چای ترش برای درمان فشار خون بالا و کنترل فشار خون استفاده می شود.

محصولات دکتر زرقانی
کنترل فشار خون با عصاره چای ترش ئکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره چای ترش دکتر زرقانی

۱۵-۱ عصاره گل محمدی دکتر زرقانی

گل محمدی که بیشتر با نام گل رز Damask  یا بعضی اوقات به عنوان گل سرخ Castile، شناخته می شود، یک هیبرید گل سرخ است، که از گل سرخ Rosica و Rosa moschata مشتق شده است. از نظر تجاری گلها برای گلاب گیری، عطر و ادکلن ها استفاده می­ شود. گلبرگهای گل نیز خوراکی هستند. ممکن است از آنها برای طعم دادن به غذا، به عنوان یک چاشنی، به عنوان یک چای گیاهی استفاده شود. عصاره گل محمدی دارای چندین خاصیت دارویی از جمله ضد HIV، آنتی باکتریال، آنتی اکسیدان، ضد درد است. مهم ترین استفاده آن، درمان یبوست است.

خرید محصولات دکتر زرقانی
درمان یبوست با عصاره گل محمدی دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره گل محمدی دکتر زرقانی

۱۶-۱ عصاره استویا دکتر زرقانی

برگ عسلی (stevia) یا استویا با نام علمی Stevia Rebaudiana گیاهی از تیره آفتابگردان می‌باشد.
تحمل سرما را ندارد و مناسب مناطق جنوبی ایران یا کشت گلخانه ای است. گیاهی به شدت شیرین و غیر مضر است و از قرن شانزدهم برای شیرین کردن نوشیدنی ها و طعم دار کردن چای استفاده می شود. عصاره شیرین کننده استویا (Stevia) بی ضرر بوده و بدون کالری است. به جای مواد قندی برای شیرین کردن غذا یا نوشیدنی استفاده می شود و باعث کاهش وزن می شود و از همه مهم تر میزان قند خون را ثابت نگه می دارد و قند آن جذب خون نمیشود.

محصولات دکتر زرقانی
جایگزین قند برای دیابتی ها، عصاره استویا دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره استویا دکتر زرقانی

۱۷-۱ عصاره کاسیا دکتر زرقانی

گیاه کاسیا رشد زیادی دارد ولی عمر آن کوتاه است. برگهای آن بیضی شکل است و ارتفاع آن به ۴ متر می رسد. عصاره کاسیا برای پاکسازی کبد و نارسائی های کبدی مناسب است. به دلیل دارا بودن طبع سرد افرادی که مزاجشان سرد است باید در طول روز از انجیر، نبات و عسل مصرف نمایید و زنان باردار و شیرده، بیماران دیابتی، در دوران قاعدگی و مصرف کنندگان داروهای شیمیایی ضد چربی نباید استفاده کنند. با مصرف ۳ ماه عصاره کاسیا گرید کبد شما از ۳ به ۲ خواهد رسید.

محصولات دکتر زرقانی
پاکسازی کبد با عصاره کاسیا دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره کاسیا دکتر زرقانی

۱۸-۱ عصاره کاکوتی دکتر زرقانی

کاکوتی گونه ای از گیاهان سالانه یا چند ساله یا زیرشاخه های خانواده Lamiaceae و دارای برگهای معطر است. بومی جنوب و شرق اروپا، شمال غربی آفریقا و آسیا تا کوه های هیمالیا و در مناطق غالباً خشک است. عصاره کاکوتی طعم دهنده و مقوی معده است. این عصاره برای کسانی که معده آن ها به خوبی غذاها را هضم نمیکنند مفید است. با مصرف این عصاره معده شما به خوبی غذاها را هضم میکند. از طرفی برای کسانی که نفخ دارند بسیار عالی است چون در کمتر از ۱۵ دقیفه نفخ شمارا برطرف میکند.

محصولات دکتر زرقانی
تقویت معده با عصاره کاکوتی دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره کاکوتی دکتر زرقانی

۲- عصاره های موضعی دکتر زرقانی

عصاره های گیاهان دارویی معمولا به اشکال مختلفی وجود دارند، عصاره های موضعی دسته ای از عصاره ها
هستند که کاربرد آنها برای صنعت آرایشی و بهداشتی بوده و خاصیت خوراکی ندارند. عصاره های موضعی شامل تمام ترکیبات گیاه بوده و می توان از آنها بصورت مستقیم بدون نیاز به ترکیبات صابونی، شامپو یا دیگر مواد آرایشی از آنها استفاده کرد. عصاره های موضعی این روزها کاربرد فراوانی در صنعت آرایشی و بهداشتی دارد و اکثر شرکت های تولیدکننده محصولات آرایشی گیاهی از عصاره های موضعی در ترکیبات خود استفاده می کنند.

محصولات دکتر زرقانی
عصاره های موضعی دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید محصولات دکتر زرقانی

۱-۲ عصاره انار دکتر زرقانی

پوست انار سرد و خشک و بسیار قابض می‌باشد. عصاره انار از پوست و هسته انار گرفته میشود. عصاره موضعی انار برای زیباسازی صورت، کاهش چین و چروک و جلوگیری از پیری استفاده می شود. کافی است روزانه یک بار ۶ یا ۷ قطره ازین عصاره را روی پوست صورت ماساژ بدهید و بعد از ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بشورید. بعد از ۲ هفته مصرف تاثیر آن را حس خواهید کرد

محصولات دکتر زرقانی
زیبا سازی پوست با عصاره انار دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی

۲-۲ عصاره آلوئه ورا دکتر زرقانی

آلوئه ورا را در ابتدای شناخت آن، گیاه «نامیرا» نامیده‌اند. امروزه از این گیاه برای مصارف بهداشتی و آرایشی استفاده فراوانی می‌شود. به دو صورت ژل و شیرابه استفاده می شود. شیرابه آلوئه ورا که از انتهای برگ‌های جداشده استخراج می‌شود و رنگ زرد دارد، خاصیت مسهل دارد و برای درمان یبوست از آن استفاده می‌شود و اما عصاره موضعی آلوئه ورا برای درمان آکنه، درمان سوختگی ها و جلوگیری از ریزش مو و تحریک رشد مو کار ساز است. مهم ترین اثر آن کاهش چین و چروک پوست و آبرسانی و ویتامینه پوست هست .کافی است روزانه ۵ الی ۶ قطره روزانه روی پوست صورت ماساژ دهید و بعد از ۱ ساعت بشورید.

محصولات دکتر زرقانی
آبرسانی پوست با عصاره آلوئه ورا دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره آلوئه ورا دکتر زرقانی

۳-۲ عصاره بابونه دکتر زرقانی

بابونه به‌طور خودرو در مزارع، بوستان‌ها و کنار جاده‌ها و زمین‌های بایر می‌روید. قسمت مورد استفاده این گیاه گل آن است. عصاره موضعی بابونه به بهبود پسوریازیس و اگزما کمک می کند. ضد آلرژی و تسکین دهنده درد است، اما مهم ترین خاصیت آن ضد آفتاب سوختگی است و برای درمان آفتاب سوختگی بسیار عالی است. خانم‌های باردار باید در مصرف آن جانب احتیاط را رعایت کنند.

محصولات دکتر زرقانی
رفع آفتاب سوختگی با عصاره موضعی بابونه
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره موضعی بابونه دکتر زرقانی

۴-۲ عصاره حنا دکتر زرقانی

حنا گیاهی است از رده دولپه ای ها که خود سرده مشخصی را به نام حنا (Lawsonia) می‌سازد. نام عربی آن الحنا، القطب، ارقان است. حنا درختچه ای است که در نواحی گرمسیر شمال آفریقا، آسیا و هند می روید. حنا اثر ضد باکتری دارد و ضد قارچ می باشد. مخصوصا قارچ کچلی را از بین می برد. اما برای رفع ناراحتی های پوستی عصاره موضعی حنا را به پوست بمالید. همچنین برای تقویت مو و رفع شوره سر مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عصاره حنا روی عکس زیر کلیک نمایید.

محصولات دکتر زرقانی
درمان بیماری های پوستی و قارچی با عصاره حنا دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره حنا دکتر زرقانی

۵-۲ عصاره خرگوشک دکتر زرقانی

گل ماهور یا خرگوشک از گیاهان بومی قاره اروپا و آسیا است. در ایران این گیاه در مناطق مرکزی مانند دامغان و مناطق غربی و شمال غربی یافت می شود. قسمت‌های مورد استفاده گیاه خرگوشک (گل ماهور) گل‌ها، برگ‌ها و گاهی ریشه ها است. عصاره موضعی خرگوشک سرشار از کلسیم، کرومیم، کبالت، منیزیم، نیاسین، فسفر، سیلیکون، سدیم، ویتامین A و C است. مصرف این عصاره موجب تقویت مژه و ابرو و باعث جلوگیری از ریزش مو می شود. این لوسیون بهترین و اولین لوسیون گیاه خرگوشک در ایران است. برای خرید کلی این لوسیون با شماره ۰۹۱۲۰۰۳۸۳۴۱ تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی عکس زیر کلیک نمایید.

محصولات دکتر زرقانی
تقویت مو، مژه و ابرو با عصاره خرگوشک دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره موضعی خرگوشک دکتر زرقانی

۶-۲ عصاره خیار دکتر زرقانی

کشور هندوستان محل اصلی کشت خیار بوده است و بعد به دیگر نقاط جهان منتشر شده است. خیار آب فراوانی دارد و باعث می شود با مصرف آن بدن هیدراته شده و چون انرژی پایینی دارد می توان از آن برای کاهش وزن استفاده کرد. پوست دور چشم یکی از نازکترین پوست های بدن است که به چین و چروک بسیار حساس است. قرار دادن خیار برش خورده یا عصاره خیار بر روی چین و چروک ها می تواند آبرسانی به این مناطق را افزایش داده و باعث کاهش چین و چروک شود. عصاره موضعی خیار یک آبرسان طبیعی برای پوست است همچنین کاربرد فراوانی برای درمان پف چشم دارد. اکثر شرکت های سازنده کرم و محصولات آرایشی ازین عصاره استفاده میکنند. برای خرید کلی این عصاره با شماره ۰۹۱۲۰۰۳۸۳۴۱ تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی عکس زیر کلیک نمایید.

محصولات دکتر زرقانی
درمان پف چشم با عصاره خیار دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره خیار دکتر زرقانی

۷-۲ عصاره رز ماری دکتر زرقانی

رزماری گیاهی بوته ای و همیشه سبز است که در ایران این گیاه در مناطق سمنان، تهران، البرز، اصفهان و فارس یافت می شود. زمان برداشت گیاه از اوایل اردیبهشت تا اواخر خرداد ماه است. این گیاه دارای بوی نافذ است و میوه آن قهوه ای رنگ و فندوقه می باشد. مصرف عصاره موضعی رزماری برای درمان رماتیسم و اختلالات گردش خون پیشنهاد می شود. مهم ترین استفاده این عصاره برای درمان ریزش مو است به گونه ای که ازین عصاره در شامپو ها و اکثر لوسیون های تقویت کننده موی سر استفاده میشود و کاربرد فراوانی دارد.

محصولات دکتر زرقانی
درمان ریزش مو با عصاره رزماری دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره رزماری دکتر زرقانی

۸-۲ عصاره سدر دکتر زرقانی

سدر درختی از تیره مخروطیان است و تا بیش از سه هزار سال عمر می کند. میوه این درخت نیز کنار نامیده می شود و خوردنی است. در ایران معمولاً برگ های کوبیده آن را سدر می نامند. در کتاب ها به نام های سدره، منبل داوود، سنجد گرجی، نیم، ضال، ببر و شجره النبق خوانده شده است. از ضماد برگ آن در قدیم برای نرم کردن و درمان ورم و زخم ها استفاده می کردند. عصاره موضعی سدر برای درمان بیماری های پوستی، برطرف کردن شوره سر و تقویت مو سر استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این عصاره روی عکس کلیک نمایید و اطلاعات خودتون رو کامل نمایید.

محصولات دکتر زرقانی
رفع شوره وشکنندگی موی سر با عصاره سدر دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره سدر دکتر زرقانی

۹-۲ عصاره شلتوک برنج دکتر زرقانی

برنج گیاهی یک ساله است که در مناطق گرم و مرطوب می روید. دانه برنج در ابتدا در پوسته ای به نام چلتوک یا همان شلتوک قرار دارد که پس از درو، از طریق کوبیدن، از آن جدا می شود. شلتوک برنج، سرشار از پروتئین ها و مواد معدنی مانند فسفر، پتاسیم، منزیم و از همه مهم تر ویتامین گروه ب  و ایی است. برنج مناسب برای جلوگیری از ریزش مو است اما عصاره شلتوک برنج برای جلوگیری از ترک خوردگی دست، جلوگیری از پیری و بهبود گردش خون مناسب است. عصاره شلتوک برنج بخاطر اینکه سرشار از مواد مغذی است بعنوان غذای پوست شناخته میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید و اطلاعات خودتون رو تکمیل تر کنید.

محصولات دکتر زرقانی
پیشگیری از چین و چروک زود رس پوست با عصاره شلتوک برنج دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره شلتوگ برنج دکتر زرقانی

۱۰-۲ عصاره کتیرا دکتر زرقانی

گیاهی که از آن کتیرا گرفته می شود گَوَن نامیده می شود. در اثر تیغ زدن شاخه و تنه گون، شیره سفید رنگی از آن خارج می شود که بعد از مدت کوتاهی خشک می شود که آن را کتیرا می‌نامند که به رنگ سفید یا زرد است. کتیرا به سه صورت به بازار عرضه می‌شود: کتیرای لوله ای، کتیرای مفتولی و کتیرایی ورقی. کتیرا خون را غلیظ می کند، روده را تقویت می‌کند، تقویت کننده معده است و از طرفی عصاره موضعی کتیرا تقویت کننده و نرم کننده پوست و مو، ضد موخوره و شفاف کننده و حالت دهنده مواست.

محصولات دکتر زرقانی
تقویت موی سر با عصاره دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره کتیرا دکتر زرقانی

۱۱-۲ عصاره گزنه دکتر زرقانی

گزنه گیاهی است علفی که ریشه‌هایی خزنده دارد که دائماً در حال ازدیاد هستند. تارهای سطح ساقه و برگ گزنه، حاوی اسید فرمیک بوده که پس از تماس با دست یا پوست بدن، در بدن تزریق‌ شده و باعث سوزش، قرمزی و تحریک شدید می‌شوند. شهرت گزنه به دلیل خواص سوزش‌آور آن است. در طب سنتی از گزنه به‌عنوان ضد اسپاسم، خلط‌ آور، مدر و برای درمان آسم استفاده می‌شده است. عصاره موضعی گزنه با بالا بردن جریان خون مویرگی باعث بهبود دردهای آرتروزی و مفصلی، درمـان دردهــای رومـاتیسم، درمان آکنه و پوست چرب میشود. از عصاره گزنه بخاطر داشتن مواد معدنی زیاد برای تقویت ریشه مو نیز استفاده میشود.

محصولات دکتر زرقانی
بهبود دردهای مفصلی با عصاره گزنه دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره گزنه دکتر زرقانی

۱۲-۲ عصاره مورد دکتر زرقانی

مورد (Myrtle) درختچه کوچکی است که بومی مناطق نیمه مرطوب لرستان، فارس و کرمان است. ایرانیان آن را نماد اهورامزدا و یونانی‌ها این گیاه را نماد پیروزی می دانستند. اسانس و عصاره مورد در محصولات بهداشتی مانند صابون و شامپو و فراورده های پوستی از جمله پماد و کرم و در عطر و ادکلن مورد استفاده قرار می گیرد.
مهمترین فراورده ی دارویی و بهداشتی، عصاره موضعی مورد است که جهت درمان ریزش مو، قارچ بدن، ترمیم کنندگی ریشه مو، آفت و تبخال و لوسیون استفاده می شود. این فرآورده باید به صورت موضعی مصرف شود از خوردن آن اکیدا خودداری نمایید. برای خرید کلی این محصول با شماره ۰۹۱۲۰۰۳۸۳۴۱ تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل اطلاعات خودتون روی عکس زیر کلیک نمایید.

محصولات دکتر زرقانی
درمان ریزش مو با عصاره مورد دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره موضعی مورد دکتر زرقانی

۳- عصاره های روغنی دکتر زرقانی

بسیاری از گیاهان دارویی می‌توانند با روغن‌ها عصاره گیری شوند که همین روغن‌ها برای ماساژ، کرم‌ها و پمادها مصرف می‌شوند. عصاره‌های روغنی را می‌توان در شرایط سرما و تاریکی تا یک سال نگهداری کرد. تهیه‌ی عصاره‌های روغنی در حالت با حرارت و بدون حرارت تهیه می‌شوند. مثلاً عصاره گیری برای گیاهان گوش خر، گندمگ و رزماری با حرارت و برای گیاهان علف چای و همیشه‌بهار بدون حرارت انجام می‌گیرد. عصاره‌ی روغنی که در شرایط بدون حرارت تهیه می‌شود را می‌توان از گیاه تازه و به مدت چند هفته انجام داد و پس از صاف کردن استفاده کرد. این عصاره ها به دو صورت سرد و گرم تهیه می شوند. برای تهیه‌ی عصاره‌ی روغنی استاندارد، باید ۲۵۰ گرم گیاه خشک و یا ۷۵۰ گرم گیاه تازه را در ۵۰۰ میلی‌لیتر روغن آفتابگردان، بادام و یا زیتون ریخت.

محصولات دکتر زرقانی
عصاره های روغنی دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی

۳-۱ عصاره تخم کدو دکتر زرقانی

کدو از شمال شرقی مکزیک و جنوب ایالات متحده سرچشمه گرفته است. قدیمی ترین شواهد مربوط به کدو تنبل است که بین ۷۰۰۰ تا ۵۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح در مکزیک یافت شده است. رنگ کدو تنبل از رنگدانه های کاروتنوئیدی نارنجی، از جمله بتا-کریپتوکسانتین، آلفا و بتا کاروتن مشتق می شود. تخم کدو که معمولا در غذاهای مکزیکی استفاده می شود سرشار از مواد مغذی مانند کلسیم، منیزم و پتاسیم است. اما عصاره روغنی تخم کدو برای افزایش سوخت و ساز بدن استفاده می شود همچنین ضد سرطان است و برای بیماری های قلبی – عروقی مفید است. اما مهم ترین خاصیت عصاره روغنی تخم کدو درمان و پیشگیری پروستات است. کافی است روزانه ۵ الی ۶ قطره از آن را داخل نصف استکان آب ولرم بریزید و ناشتا میل کنید.

محصولات دکتر زرقانی
درمان و پیشگیری سرطان پروستات با عصاره روغنی تخم کدو دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره موضعی تخم کدو دکتر زرقانی

۳-۲ عصاره بادام شیرین دکتر زرقانی

درخت بادام به بلندی ۸ متر می رسد. درختی است زیبا که از زمان‌های قدیم در نواحی مرکزی و غربی آسیا مخصوصاً افغانستان و ایران، سوریه و فلسطین پرورش یافته است. میوه درخت بادام به صورت سفت می باشد که قشر خارجی آن سبز رنگ و پوشیده از کرک است که در داخل آن بادام با پوست سخت وجود دارد. مغز بادام شیرین و طعم ملایم و خوشمزه‌ای دارد و به سهولت از بادام تلخ تشخیص داده می شود. از کلیه قسمتهای درخت بادام شیرین مانند شکوفه، برگ و میوه آن استفاده طبی می‌شود. عصاره روغنی بادام شیرین به دلیل خاصیت نرم کنندگی و ضد التهاب در کرم ها و پماد ها به کار می رود. همچنین سیاهی دور چشم ها را رفع می کند. روغن بادام شیرین خاصیت های بیشماری دارد که میتواند برای صورت بسیار مفید باشد.

محصولات دکتر زرقانی
رفع سیاهی دور چشم با عصاره بادام شیرین دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره روغنی بادام شیرین دکتر زرقانی

۳-۳ عصاره بادام تلخ دکتر زرقانی

بادام تلخ ۴۰ تا ۴۵ درصد روغن می باشد. همچنین دارای ماده مخصوصی به نام آمیگدالین می باشد که از اثر آب بر روی این ماده اسید سیانیدریک و آلدئید بنزوئیک و گلوکز حاصل می‌شود. اسانس بادام تلخ (آلدئید بنزوئیک) در عطر سازی به کار می‌رود و همچنین از آن رنگ سبزی به نام مالاشیت درست می‌کنند. اسانس بادام تلخ به دلیل این که دارای اسید سیانیدریک است کمی تلخ می باشد. عصاره روغنی بادام تلخ برای تقویت مژه و ابرواستفاده می شود همچنین برای بر طرف کردن ترک پوست، تقویت موی سر، درمان موخوره و خشکی مو، ترمیم کننده پوسـت و رفــع چین و چــروک، ضد اسپاسم و گرفتگی عضلات از آن استفاده می شودد.

محصولات دکتر زرقانی
تقویت مژه و ابرو با عصاره روغنی بادام تلخ دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره روغنی بادام تلخ دکتر زرقانی

۳-۴ عصاره آرگان دکتر زرقانی

روغن آرگان یک محصول طبیعی است که از دانه های درخت آرگان استخراج می شود و درخت آن بومی کشور مراکش است. این روغن غنی از مواد مغذی نظیر اسید های چرب و ویتامین E است. خواص روغن آرگان و ویژگی های مفید این روغن برای پوست و مو باعث شده است که این روزها جایگاه خاصی روی میز آرایش خیلی از افراد بدست بیاورد. روغن آرگان مناسب برای مو خشک، نرم کننده و حالت دهنده و مرطوب کننده مو، ضد پیری، درمان ناخون دست و پا و مناسب برای دوران بارداری است. محصولات دکتر زرقانی

محصولات دکتر زرقانی
تغذیه پوست و مو با عصاره روغنی آرگان دکتر زررقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید روغن آرگان دکتر زرقانی

۳-۵ عصاره دارچین دکتر زرقانی

دارچین در واقع پوست خشک شده شاخه های درختی است که محل اصلی رویش ان جزیره سیلان و جنوب غربی هند است. پوست درخت دارچین قسمت دارویی آن به شمار می رود و در هنگام بارندگی که شیره آن به حداکثر می‌رسد، جمع آوری می گردد و به عنوان ادویه ای گرانبها شهرت یافته است. عصاره روغنی دارچین را می توان به عنوان ضد درد، آلرژی‌زا، بی حس کننده، ضد اسهال، ضد تهوع، ضد هیستامین، ضد لوسمی، ضد تب، ضد زخم، ضد اسپاسم، ضد ویروس، قابض، ضد قارچ و کاندیدا، معرق و کاهنده پرفشاری خون، حشره کش و کاهنده چربی به کار برد. این گیاه اثرات درمانی زیادی دارد که یکی از مهمترین آنها افزایش میل جنسی می باشد.

محصولات دکتر زرقانی
کاهش التهاب با عصاره روغنی دارچین

۳-۶ عصاره خشخاش دکتر زرقانی

نام گیاهی که دانه‌های خشخاش از آن به دست می‌آیند در هر منطقه متفاوت است ولی در هند این گیاه را با نام gascagasala می‌شناسند. گاهی از دانه‌ها برای استخراج روغن نیز استفاده می‌گردد. در مصراز این دانه ها برای درمان بی خوابی و از معجون ایجاد شده ترکیبی آنها با عسل و شیر برای کاهش گریه بچه استفاده می شده است.
عصاره روغنی خشخاش خواص فراوانی دارد، بی خوابی را کاهش داده و مسکن درد است. روغن خشخاش توانایی این را دارد که باروری را افزایش دهد و از سرطان جلوگیری کند. مهم ترین خاصیت روغن خشخاش این است که مسکن درد های مفصلی هست و این روزها طرفداران زیادی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر روی عکس زیر کلیک نمایید.

محصولات دکتر زرقانی
مسکن دردهای مفصلی عصاره روغنی خشخاش دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره روغنی خشاخش دکتر زرقانی

۳-۷ عصاره خراطین دکتر زرقانی

روغن خراطین از نوعی کرم خاکی تهیه می شود و یکی از طبیعی ترین روغنها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش حجم لب، گونه سینه، افزایش اندازه آلت تناسلی مردان استفاده می گردد. این روغن هم برای خانمها و هم برای آقایان مفید است. در حقیقت می توان گفت روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راهها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده و بدون بازگشت است. ترکیبات شیمیایی این روغن سرشار از امگا ۳، امگا ۶، امگا ۹ و ال –آرژنیتن و دیگر پروتئین‌ها و اسید های آمینه است. برای خرید کلی این محصول با شماره ۰۹۱۲۰۰۳۸۳۴۱ تماس بگیرید. محصولات دکتر زرقانی

محصولات دکتر زرقانی
حجم دهنده لب و گونه عصاره روغنی خراطین دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید روغن خراطین دکتر زرقانی

۳-۸ عصاره جوانه گندم دکتر زرقانی

روغن جوانه گندم از جوانه دانه گندم استخراج می شود، که وزن آن تنها ۲.۵ درصد وزن دانه را تشکیل می دهد. روغن جوانه گندم سرشار از ویتامین E است که برای جوان سازی پوست مناسب است (۲۵۵ میلی گرم در ۱۰۰ گرم). عصاره روغن جوانه گندم مناسب برای ریزش مو، رفع شوره سر،غذای پوست و مو، نرم کننده موی سراست. محصولات دکتر زرقانی

محصولات دکتر زرقانی
جوانسازی پوست با عصاره جوانه گندم دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره روغنی جوانه گندم دکتر زرقانی

۳-۹ عصاره شتر مرغ دکتر زرقانی

روغن شترمرغ از چربی های بدنی این پرنده استخراج می شود و در تهیه مواد آرایشی و درمان برخی از بیماری ها و عوارض استفاده می شود. امروزه شترمرغ ها در کشورهای پیشرفته و ایران برای تولید روغن و دیگر محصولات پرورش می یابند. در قدیم از این روغن برای حوانسازی پوست استفاده می شده است. عصاره روغن شترمرغ بهترین و طبیعی ترین روغن برای صورت، پوست، کرم زیر چشم، رشد مو، کرم ضد چروک، ضد خطوط ناشی از زایمان، مناسب برای زخم ها ، درمان اگزما و التهاب و سوختگی پوست است. محصولات دکتر زرقانی

محصولات دکتر زرقانی
لایه برداری و جوانسازی پوست با عصاره شترمرغ دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید روغن شتر مرغ دکتر زرقانی

۳-۱۰ عصاره سیاه دانه دکتر زرقانی

گیاهی است علفی، یک ساله که در نواحی مختلف اروپا و آسیا از جمله در ایران، خراسان، تهران، همدان، فارس و خوزستان و  (به ویژه اراک و اصفهان) می‌روید و پرورش داده می شود. سابقه استفاده از روغن سیاه دانه برای درمان بیماری‌های متعدد به حداقل ۲ هزار سال پیش باز می‌گردد. در بیشتر منابع باستانی روغن آن را برای درمان بیماری‌های مختلف معجزه گر تلقی می کردند. عصاره روغن سیاه دانه مسکن سردرد و میگرن است همچنین باعث جوان سازی پوست می شود، مسکن دردهــای رماتیسمی و رفع سفیدی مو و تقویت رشـد مو ( ابـرو، ریش و سبیل) می شود.

محصولات دکتر زرقانی
تقویت مو، ریش و ابرو با عصاره روغنی سیاه دانه
محصولات دکتر زرقانی
خرید روغن سیاه دانه دکتر زرقانی

۳-۱۱ عصاره زنجبیل دکتر زرقانی

برای استخراج مواد موثره زنجبیل از ریشه آن استفاده می شود. محققین معتقدند که نام آن ریشه سانسکریتی دارد و از کلمه singavera به معنی چوب به شکل شاخ می باشد و حاکی از شاخی شکل بودن ریشه های این گیاه است.
زنجبیل به عنوان یک ماده گیاهی در طب سنتی بعضی از کشورها جهت مداوا و تعدیل تهوع و استفراغ در بیماری حرکت، بیماری صبحگاهی و تهوع جنرالیزه به کار می رود و عصاره روغنی زنجبیل برای درمــان آرتروز مناسب است و سبب افزایش تعداد و فعالیت اسپرم ها، درمان کمردرد، زانو درد، پوکی استخوان و روماتیسم می شود. محصولات دکتر زرقانی

محصولات دکتر زرقانی
درمان آکنه با عصاره روغنی زنجبیل دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره زنجبیل دکتر زرقانی

۳-۱۲ عصاره رزماری دکتر زرقانی

رزماری گیاهی بوته ای و همیشه سبز است که در ایران در مناطق سمنان، تهران، البرز، اصفهان و فارس یافت می شود. زمان برداشت گیاه از اوایل اردیبهشت تا اواخر خرداد ماه است. در منابع و کتب طب سنتی ، خوردن گیاه رزماری به عنوان ضد نفخ و ضد اسپاسم در سوءهاضمه آورده شده است. متخصصان مصرف روغن رزماری را برای تسکین اعصاب، رفع بی‌خوابی، استرس و درمان ریزش مو نیز توصیه می‌کنند. عصاره روغنی رزماری برای ماساژ فوق العاده است برای این کار ۲ تا ۳ قطره از این روغن را با یک قاشق غذاخوری روغن بادام شیرین مخلوط کرده و استفاده کنید.

محصولات دکتر زرقانی
درمان ریزش مو با عصاره روغنی دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید روغن رزماری دکتر زرقانی

۳-۱۳ عصاره گل سرخ دکتر زرقانی

اسانس گل سرخ نوعی روغن است که معمولاً از گیاه Rosa damascena گرفته شده است و حاوی ترکیبات معطر گل است. عصاره روغنی گل سرخ آرام بخش و نشاط آور، تقویت کننده پوست و ریشه مو، سفت کننده پوست های افـتاده و درمــان آکنه است. محصولات دکتر زرقانی

محصولات دکتر زرقانی
تقویت پوست صورت با عصاره روغنی گل سرخ دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره روغنی گل سرخ دکتر زرقانی

۳-۱۴ عصاره گل بنفشه دکتر زرقانی

گل بنفشه (بنفشه فرنگی) از دیرباز نماد اندیشه آزاد بوده است. دلیل این انتخاب به خاطر نام و ظاهر این گل است. بنفشه عطری (sweet violent) گیاه بومی اروپا، آفریقای شمالی و آسیا می باشد. روغن گل بنفشه که از گل بنفشه بدست می آید برای سردرد ، درمان سینوزیت و همچنین سوزش گلو تجویز می شود. همچنین از عصاره روغنی بنفشه می توان برای جلوگیری از ریزش موی سر، شوره سر، خارش پوستی، زیبایی پوست، ورم لثه، سر درد و خونریزی بینی استفاده کرد. محصولات دکتر زرقانی

محصولات دکتر زرقانی
درمان سینوزیت با عصاره روغنی گل بنفشه دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید روغن بنفشه دکتر زرقانی

۳-۱۵ عصاره گشنیز دکتر زرقانی

گیاهی است علفی و یکساله در ایران از برگ و ساقه گشنیز به عنوان سبزیجات خوردنی استفاده می‌شود. چینی‌ها گشنیز و جعفری چینی Chinese Parsley می نامند. گشنیز از جمله گیاهان دارویی است که در ایران بیش تر به عنوان سبزی شناخته می شود. دانه های این گیاه به دلیل داشتن مقادیر زیادی اسانس، کاربرد دارویی بیشتری دارند. اثرات مهم عصاره روغنی گشنیز رفع چین و چروک، تصفیه خون، پاکسازی کلیه ها و رفع ورم است. محصولات دکتر زرقانی

محصولات دکتر زرقانی
رفع چین و چروک پوست با عصاره روغنی گشنیز دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید روغن گشنیز دکتر زرقانی

۳-۱۶ عصاره کرچک دکتر زرقانی

منشا کرچک (castor bean) جنوب شرقی حوزه مدیترانه، شرق آفریقا و هندوستان است اما در سرتاسر مناطق گرمسیری گسترده است. از دانه کرچک روغن بدست می آید. در صنعت داروسازی، برای آنکه این روغن طعم خوشایند و بوی مطلوبی داشته باشد، از اسانس و ترکیبات خوشبو کننده استفاده می کنند. اثر مهم عصاره روغنی کرچک تقویت مژه و ابرو است و اثرات دیگر آن خلاصـی از میخچـه، معالجــه قارچ پوستی، مرطوب کننده و روشن کننده پوست، تقویت مژه و ابرو، درمان بواسیر و درمان ترک پاشنه پا است. محصولات دکتر زرقانی

محصولات دکتر زرقانی
تقویت مو و مژه و ابرو با عصاره روغن کرچچک دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره روغنی کرچک دکتر زرقانی

۳-۱۷ عصاره کتان دکتر زرقانی

تخم کتان با نام علمی usitatissimum linum گیاهی است که از قدیم الایام شناخته شده و به کار می رفته است. حتی پرورش آن در مصر در حدود پنج قرن قبل از میلاد مسیح معمول بوده است. این گیاه در مناطق وسیعی از اروپا و آسیا کشت می‌گردد. دانه کتان مهمترین منبع گیاهی لیگنان هاست که سبب کاهش احتمال بروز سرطان سینه می‌شوند. اسیدهای چرب امگا ۳ یکی از مهمترین ترکیبات موثر در کاهش LDL خون می باشند. عصاره روغنی کتان مهمترین منبع گیاهی امگا ۳ بوده و سرشار از اسید آلفا لینولئیک است. مصرف عصاره کتان افزون بر افزایش میزان شیر مادر، به علت افزایش میزان پرولاکتین، می تواند نقش موثری در افزایش کیفیت شیر به منظور پیشگیری از ابتلای نوزاد به بیماری‌های عفونی متعدد داشته باشد و همچنین باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می شود. محصولات دکتر زرقانی

محصولات دکتر زرقانی
بهبود عملکرد دستگاه گوارش با عصاره روغنی کتان دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید روغن کتان دکتر زرقانی

۳-۱۸ عصاره نارگیل دکتر زرقانی

نارگیل با نام علمی cocos nucifera در حدود سه هزار سال پیش در جنوب آسیا کشت می‌شده است. در حال حاضر در تمام مناطق استوایی وجود دارد. نارگیل هنگامی که نارس است مقدار بیشتری شیر دارد ولی به تدریج میوه می رسد و مقدار شیر آن کمتر می شود. اما عصاره روغنی نارگیل پاک کننده گیاهـی آرایش، ماسک لایه بردار پوسـت، نرم کننده طبیعی پوست، نرم کننده و حالت دهنده عمیق مو و درمان لب های خشک است. محصولات دکتر زرقانی

محصولات دکتر زرقانی
پاک کننده گیاهی آرایش عصاره نارگیل دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره روغنی نارگیل دکتر زرقانی

۳-۱۹ عصاره اسطوخودوس دکتر زرقانی

اسطوخودوس یک گیاه گلدار از خانواده نعناع است که به خاطر عطر خوشبو و معطر گل آن به آسانی قابل شناسایی است. برخی براین باوراند که تاریخچه این گیاه به حداقل ۲۵۰۰ سال قبل برمیگردد. از خاصیت عصاره روغنی اسطوخودوس می توان به آرام بخـش و مسکن سـردرد، ضد اضطراب و ضـد افسردگی، ضـد عفـونی کننده زخـم هــای سطحی و درمان عفونت های قارچی اشاره کرد. محصولات دکتر زرقانی

محصولات دکتر زرقانی
آرامش بخش و مسکن درد عصاره روغنی اسطوخودوس دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره روغنی اسطوخودوس دکتر زرقانی

۳-۲۰ عصاره کندش دکتر زرقانی

کندش گیاه گلدار از خانواده میخک (Caryophyllaceae) است. بومی اوراسیا، آفریقا، استرالیا و جزایر اقیانوس آرام هستند. عصاره روغنی کندش مناسب برای درمان ریزش ابرو، مژه و ریش، پرپشت کننده ابرو، مژه و مو، رفع لکه های سفید صورت و بدن (پیسی) و بازکننده گرفتگی های بینی است. محصولات دکتر زرقانی

محصولات دکتر زرقانی
تقویت مو، مژه و ابرو ریش با عصاره روغنی کندش دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی
خرید عصاره روغنی کندش دکتر زرقانی

۳-۲۱ عصاره مورد دکتر زرقانی

گیاه مورد به صورت درختچه ای است که در منجیل، خرم آباد، گیلانغرب، کرمان و اکثر نقاط ایران می روید. یونانیان مورد را سمبل جوانی، زیبایی و بکارت می دانستند و برای نو عروسان تاجی از آن درست می کردند که به علت پایداری برگ مورد، نشانه عشق ماندگاری و ابدی زن و شوهر بوده است. از قدیم برگ مورد را به عنوان ماده ضد عفونی کننده مورد استفاده قرار می داند و از میوه آن جهت التیام زخم ها و خونریزی ها بهره می جستند. عصاره روغنی مورد تقویت کننده ریشه مو، ضد ریزش مو و افزایش طول عمر سلول های پوست است.

محصولات دکتر زرقانی
درمان ریزش مو با عصاره روغنی مورد دکتر زرقانی
محصولات دکتر زرقانی

توانمندی ها شرکت دکتر زرقانی :

۱- تولید وجداسازی عصاره های تام گیاهی با استفاده از روش های نوین .
۲- تولید عصاره های گیاهی به صورت نانو کپسوله به عنوان طعم دهنده وکاهش واردات.
۳- تولید نانو کپسول های حاوی مواد معطر وخوشبو کننده در صنایع آرایشی و بهداشتی.
۴- تولیدنانو کپسول های حاوی مواد ویتامینه در صنایع غذایی و نانو کپسول های حاوی مواد دارویی و سلولی در پزشکی.
۵- تولید رنگ های ۱۰۰درصد گیاهی برای استفاده در آشپزی و صنایع غذایی و شیرینی پذی ها و جلوگیری از خروج منابع اولیه گیاهی.

دستاوردها شرکت دکتر زرقانی:

۱- تولید گیاهان دارویی ارگانیک تولید زراعی گیاهان دارویی ارگانیک.
۲- تولید عصاره های مایع با روش های معمول هیدروالکلی و هیدروگلایکولی به صورت صنعتی .
۳- تولید بیش از ۵۰ عصاره خشک گیاهان دارویی بومی ایرانی و شاخص جهانی به شکل پودری .
۴- تولید قرص های صددرصد گیاهی با روکش رنگ طبیعی. تولید به خواب های گیاهی با زمینه کاربرد رایحه درمانی .
شرکت دکتر زرقانی دارای گواهینامه های ایزو ۹۰۰۱ ،۲۲۰۰۰ ، ۱۴۰۰۱ نیز هست.

نکته مهم:

بیشترین میزان تأثیرگذاری گیاهان دارویی متعلق به عصاره‌های خالص گیاهان دارویی است و بعدازآن می‌توان به مکمل‌هایی نظیر کپسول‌ها اشاره کرد. کمترین میزان اثرگذاری هم متعلق به عرق و چای و دم‌نوش است.
امیدوارم که اطلاعات خوب و مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم با نظر دهی و امتیازدهی مارو از کیفیت مطالب آگاه نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت فروشگاه محصولات ارگانیک آشا مراجعه نمایید و برای کسب اطلاعات در مورد محصولات ارگانیک می‌توانید با شماره  09120038341 مشاور فروشگاه ارگانیک آشا تماس بگیرید یا از طریق تلگرام، اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

فروشگاه محصولات ارگانیگ
فروشگاه محصولات ارگانیگ
محصولات ارگانیک
فروشگاه محصولات ارگانیگ
دسته بندی مجله محصولات
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

5 پاسخ به “محصولات دکتر زرقانی”

  1. سلام. بسیار عالی. ممنون از محصولات گیاهی خوب و با تنوع بالا…آرزوی موفقیت برای این شرکت ایرانی

  2. سلام من چند ماهه که عصاره بوقناق مصرف می کنم ایا می تواند ریفلاکس معده رازیاد کند؟ باسپاس

  3. با سلام . من مشتری دائمی محصولات آقای دکتر زرقانی هستم. لطفا روغن ماریانا هم به لیست محصولاتتون بیافزایید .متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp